Deskundigheid
Medewerkers
Communicatie

Zeer snelle service. Binnen een half na het bellen stond de monteur al voor de deur. Erg prettige kerel. Ook een perfecte telefonische service trouwens. Direct werd mij tijdens het telefoongesprek... Zeer snelle service. Binnen een half na het bellen stond de monteur al voor de deur. Erg prettige kerel. Ook een perfecte telefonische service trouwens. Direct werd mij tijdens het telefoongesprek al verteld wat alles ging kosten. Keurige, nette en eerlijke prijzen en geen verrassingen achteraf. Daar kunnen nog een hoop slotenmakers van leren.
Als ik weer mijn sleutel vergeten ben bel ik als eerste met LockSecure.

Tip, ik zou wel een stickertje op mijn raam willen dat mijn huis door LockSecure beveiligd is. Dit is voor mij prettig en geeft een veiliger gevoel en schrikt de inbreker extra af.

Gebeld omdat ik me had buitengesloten. Volgens afspraak werd er netjes een half uur voordat de monteur zou komen gebeld, zodat ik tijd had om naar huis te fietsen. De deur was heel snel open zonder... Gebeld omdat ik me had buitengesloten. Volgens afspraak werd er netjes een half uur voordat de monteur zou komen gebeld, zodat ik tijd had om naar huis te fietsen. De deur was heel snel open zonder schade, ook geen nieuwe cilinder nodig.
Alles werd netjes afgehandeld, betaling kan met PIN, handig!

Geen.

Prima, snelle service en alles verholpen

Heb een top ervaring met lock secure, ben super geholpen en ze hebben netjes en snel werk afgeleverd!

Marco Mes

Helemaal goed! Mijn huis is perfect beveiligd door Lock Secure!

Niet nodig naar mijn mening.

Heeneman

Ik heb 4 sloten laten vervangen wegens inbraak. Heel proffesioneel te werk en het was snel voor elkaar, alles word goed afgewerkt. Met een gerust hart naar bed wetend dat ze niet zomaar meer... Ik heb 4 sloten laten vervangen wegens inbraak. Heel proffesioneel te werk en het was snel voor elkaar, alles word goed afgewerkt. Met een gerust hart naar bed wetend dat ze niet zomaar meer binnenkomen.
Bedankt Locksecure
Mvg. Heeneman

Snel en goed

neen

Joghi

Vriendelijk en duidelijke informatie telefonisch gekregen, kwam binnen 30 min en alles werd gelijk snel en professioneel gemaakt!

Nog meer filialen openen!

Carsten

Ik heb een aantal weken geleden mijn hele huis laten beveiligen door jullie en dit is zeer professioneel gedaan! Top en mijn dank is groot.

Geen Verbeter punten. Jullie hebben goed werk geleverd!

Tim

Ik stond al 2 uur te wachten op een slotenmaker die er binnen 45 min zou zijn. Uiteindelijk een monteur van lock secure laten komen en deze waren er wel binnen de afgesproken tijd. Ook heeft deze... Ik stond al 2 uur te wachten op een slotenmaker die er binnen 45 min zou zijn. Uiteindelijk een monteur van lock secure laten komen en deze waren er wel binnen de afgesproken tijd. Ook heeft deze jongen het probleem netjes opgelost. Uitstekend!