Deskundigheid
Medewerkers
Communicatie

Keurig binnen de afgesproken tijdsmarge aanwezig. In eerste instantie een nogal schrikaanjagend verhaal over de schade en de reparatiekosten, maar na inspectie bleek het allemaal toch nog mee te... Keurig binnen de afgesproken tijdsmarge aanwezig. In eerste instantie een nogal schrikaanjagend verhaal over de schade en de reparatiekosten, maar na inspectie bleek het allemaal toch nog mee te vallen. Misschien voortaan eerst inspecteren en dan kostenplaatje schetsen. Maar al met al tevreden

Bart de Graaf

Goede ervaring. Prima mensen, beleefde communicatie.

Onlangs belde ik op omdat een recent door jullie gemonteerd slot plotseling zeer moeizaam openging. Door aanwijzingen van Mike heb ik het slot zelf een beetje kunnen bijstellen. Hij was vriendelijk... Onlangs belde ik op omdat een recent door jullie gemonteerd slot plotseling zeer moeizaam openging. Door aanwijzingen van Mike heb ik het slot zelf een beetje kunnen bijstellen. Hij was vriendelijk en hulpvaardig, dus dat was prima!

Klantvriendelijk en snel

Rene

Prima snelle service door deskundige monteur

Brezan Hellevoetsluis

Snelle goede service!

geen.

Vooral de snelheid viel op. De zelfde dag dat we een probleem meldden in verband met het verlies van een sleutel werd een afspraak gemaakt en werden alle cilinders in een keer vervangen.

Ik had mijzelf ingesloten en kon mijn huis niet uit. Monteurs kwamen heel snel en losten het probleem snel en vriendelijk op.

Monique

Super ervaring

Snelle en goede afhandeling van de gevraagde dienst

M. van Es

De sleutel zat aan de binnenkant nog in het slot en de deur sloeg dicht.