Deskundigheid
Medewerkers
Communicatie

Ronald van van geloven

Top!! alles netjes afgehandeld zoals beloofd prima werkwijze en niks op aan te merken als ik weer zoiets heb weet ik waar ik moet zijn nu :)

arie vd steen

Ik was buiten gesloten en kon niet meer in mijn huis, Lock secure gebeld en ze stonden gelijk klaar voor me.
zorgvuldig en met kennis van zaken werd mijn deur geopend. Waarbij ik ook nog veel advies kreeg over de sloten in mijn huis.Deze waren niet goed dus gelijk deze sloten laten vervangen.Ik ben zeer tevreden en zou lock secure aan iedereen aanraden.

Vriendelijke medewerkers, goed en duidelijk advies, en leveren hun werk netjes af

Super..! Deze jongens hadden binnen 1 minuut mijn deur open.. Zonder te boren of iets

Keurig binnen de afgesproken tijdsmarge aanwezig. In eerste instantie een nogal schrikaanjagend verhaal over de schade en de reparatiekosten, maar na inspectie bleek het allemaal toch nog mee te... Keurig binnen de afgesproken tijdsmarge aanwezig. In eerste instantie een nogal schrikaanjagend verhaal over de schade en de reparatiekosten, maar na inspectie bleek het allemaal toch nog mee te vallen. Misschien voortaan eerst inspecteren en dan kostenplaatje schetsen. Maar al met al tevreden

Bart de Graaf

Goede ervaring. Prima mensen, beleefde communicatie.

Onlangs belde ik op omdat een recent door jullie gemonteerd slot plotseling zeer moeizaam openging. Door aanwijzingen van Mike heb ik het slot zelf een beetje kunnen bijstellen. Hij was vriendelijk... Onlangs belde ik op omdat een recent door jullie gemonteerd slot plotseling zeer moeizaam openging. Door aanwijzingen van Mike heb ik het slot zelf een beetje kunnen bijstellen. Hij was vriendelijk en hulpvaardig, dus dat was prima!

Klantvriendelijk en snel

Rene

Prima snelle service door deskundige monteur

Brezan Hellevoetsluis

Snelle goede service!

geen.

Vooral de snelheid viel op. De zelfde dag dat we een probleem meldden in verband met het verlies van een sleutel werd een afspraak gemaakt en werden alle cilinders in een keer vervangen.