Deskundigheid
Medewerkers
Communicatie

Spontaan & Transparant bedrijf.

Snel en volgens afspraak.

Aan het einde nog even andere ( verbeter )punten doorgenomen. Hoewel ik begrijp dat men een planning heeft, had het gesierd evt kleine aanpassingen gelijk mee te nemen.

Roos

Niets

M. van der Wolf

In verband met veel inbraken de afgelopen tijd wilden wij advies over onze hang- en sluitwerk. Twee bedrijven waar wij eerder een offerte hebben aangevraagd raad ik niet aan: van de ene heb ik na... In verband met veel inbraken de afgelopen tijd wilden wij advies over onze hang- en sluitwerk. Twee bedrijven waar wij eerder een offerte hebben aangevraagd raad ik niet aan: van de ene heb ik na drie weken nog steeds niets gehoord, zelfs niet nadat ik na een week zelf heb gebeld waar de offerte bleef en de ander bleek een klusbedrijf te zijn die het vak van slotenmaker er even bij deed....

Als derde hebben wij Lock Secure gebeld: de volgende dag was er een monteur die zeer deskundig uitlegde wat er aan ons huis verbeterd zou moeten worden. Twee dagen later zijn alle werkzaamheden door dezelfde deskundige en vooral vriendelijke monteur uitgevoerd.

We zijn dus door Lock Secure zeer snel en goed geholpen, al het werk is netjes uitgevoerd en de werkrommel is ook netjes opgeruimd. De duidelijke en snelle communicatie ervaren wij ook als een groot pluspunt! We zijn dan ook zeer tevreden met Lock Secure en raden het dan ook zeker aan!

Mireille Bartoli- de Ruiter

Zeer snelle service, zeer vriendelijke monteur, echt een aanrader!

Vooraf was een prijs afgesproken en die bleek toch hoger te liggen.

Goed, snel ter plaatsen, snel geholpen

Ze zijn erg druk, hebben veel werk waardoor het werk snel af moet en men steekje kan laten vallen.

Priscilla

Super

Betere tijdsindeling.

Imke

Van de week is er een meneer langs geweest van Lock Secure om naar mijn schuifpui te komen kijken. Ze konden meteen dezelfde ochtend nog langs komen. Hij heeft alles goed bekeken en helaas in mijn... Van de week is er een meneer langs geweest van Lock Secure om naar mijn schuifpui te komen kijken. Ze konden meteen dezelfde ochtend nog langs komen. Hij heeft alles goed bekeken en helaas in mijn geval was er geen goede oplossing zonder hoge kosten. Hij gaf ook aan dat ze het met alle liefde wilden proberen, maar dat het misschien handiger was om een nieuwe pui te plaatsen. Ik vond het erg prettig dat ik snel mijn antwoord had en dat ze meedenken met de klant en de portemonnee van de klant. Daarna waren ze ook nog coulant met afhandeling van de kosten die gemaakt waren voor het langskomen. Ik kan dit bedrijf zo aanraden. :)

Geen.

Heel positief.
Had toch allen maar de bovenste link bij Google gevolgd.
Had nog nooit van bedrijf gehoord, omdat ik gelukkig nog geen problemen
met sloten had gehad.

Eigenlijk geen