Deskundigheid
Medewerkers
Communicatie

Ze zijn erg druk, hebben veel werk waardoor het werk snel af moet en men steekje kan laten vallen.

Priscilla

Super

Betere tijdsindeling.

Imke

Van de week is er een meneer langs geweest van Lock Secure om naar mijn schuifpui te komen kijken. Ze konden meteen dezelfde ochtend nog langs komen. Hij heeft alles goed bekeken en helaas in mijn... Van de week is er een meneer langs geweest van Lock Secure om naar mijn schuifpui te komen kijken. Ze konden meteen dezelfde ochtend nog langs komen. Hij heeft alles goed bekeken en helaas in mijn geval was er geen goede oplossing zonder hoge kosten. Hij gaf ook aan dat ze het met alle liefde wilden proberen, maar dat het misschien handiger was om een nieuwe pui te plaatsen. Ik vond het erg prettig dat ik snel mijn antwoord had en dat ze meedenken met de klant en de portemonnee van de klant. Daarna waren ze ook nog coulant met afhandeling van de kosten die gemaakt waren voor het langskomen. Ik kan dit bedrijf zo aanraden. :)

Geen.

Heel positief.
Had toch allen maar de bovenste link bij Google gevolgd.
Had nog nooit van bedrijf gehoord, omdat ik gelukkig nog geen problemen
met sloten had gehad.

Eigenlijk geen

Stond buitengesloten met mijn vriend
Monteur van lock secure stond binnen no time bij ons voor de deur

Niks

Ik heb lock secure gevonden via google omdat ik een nieuw slot in mijn voordeur wilde hebben

Mijn vrouw was de sleutels vergeten. Een monteur van Lock Secure opende de deur erg snel. Vond ook het gesprek aan de telefoon erg behulpzaam en prettig.

Nee hoor.

brian van der steen

Top! Zeer tevreden

Vrijwel niks aan te merken ga zo door!

Robin

Nieuwe sloten laten plaatsen en extra beveiliging aan laten brengen.

Schade vrij de deur open gemaakt na vergeten van de sleutel.

Technisch buro Tom

Uitermate keurig en uitstekend!

Ga zo door!