Deskundigheid
Medewerkers
Communicatie

Marieke

Prima service, vanaf moment van bellen tot en met het openen van de deur en het na overleg vervangen van het slot.

Duidelijke informatie en uitleg. Keuze als klant.

Anna

Super expensive! They have placed a lock, which broke down with 2 months. I could not enter my house. Lock secure said that it is my fault that the lock is broken, because they have only have a... Super expensive! They have placed a lock, which broke down with 2 months. I could not enter my house. Lock secure said that it is my fault that the lock is broken, because they have only have a guarantee time of 14 days. So, I had to pay 130 euro again. Very nice rip off!

Nothing

Nothing! Never use this company!

Reactie Lock Secure:

Beste mevrouw Grigoryev,
Op 2 augustus 2017 zijn wij inderdaad bij u geweest voor het openen van de deur a €125,- en het vervangen van het oplegslot a €189,-.
Wanneer wij bij onze klanten...
Beste mevrouw Grigoryev,
Wanneer wij bij onze klanten het slot mogen vervangen bieden wij meerdere verschillende modellen aan.
Wij hebben namelijk verschillende mogelijkheden als het gaat om het vervangen van sloten. Zo hebben wij voor ieder budget een oplossing.
U heeft toen, na advies van onze monteur om voor het slot mét SKG-keurmerk te gaan, toch gekozen voor het 'budgetslot'. Dit budgetslot heeft géén 'SKG-keurmerk'.
Van sloten zónder dit SKG-keurmerk kunnen wij de kwaliteit niet waarborgen waardoor wij u helaas geen garantie kunnen geven op het geplaatste product (dit staat ook nadrukkelijk vermeld op uw factuur).
Op sloten mét het SKG-keurmerk geven wij standaard 24 maanden garantie, dit is zelfs 12 maanden langer als de 'standaard fabrieksgarantie', op zowel het materiaal als de arbeid!
Ondanks dat wij geen garantie geven op sloten zonder dit SKG-keurmerk hanteren wij wel een coulance regeling van 14 dagen, wat betekent dat als het door ons geplaatste product binnen 14 dagen kuren geeft wij dit volledig kosteloos voor u komen oplossen.
Op 11 december heeft u wederom contact met ons opgenomen.
Ditmaal met de klacht dat u het door ons geplaatste oplegslot niet meer open krijgt.
Ondanks dat wij u géén garantie hebben kunnen geven op het door ons geplaatste slot zonder SKG-keurmerk hebben wij naar ons inzien u toch uitstekende service verleend.
Normaliter kost het openen van de deur €125,- en het vervangen van het slot voor eenzelfde exemplaar kost €189,- Dit is €314,- totaal
Zo hebben wij u het volgende voorgesteld;
- Indien wij de deur open krijgen zonder het slot te beschadigen dan rekenen wij u alleen de kosten voor het openen van de deur a €125,- en repareren wij het slot kosteloos welke normaliter €85,- kost
- Indien wij de deur open krijgen door middel van het slot kapot te boren en wij mogen voor u ook het slot vervangen dan zullen wij u alléén de kosten in rekening brengen voor het vervangen van dit slot a €189,- De overige kosten van €125,- voor het openen van de deur nemen wij dan voor onze rekening. Deze betaalt u dan niet.
Voorbeeld:
- Het openen van de deur kost €125,-
- Het vervangen van het 'budgetslot' kost €189,-
- Minus kosten voor het openen van de deur -€125,-
Totale kosten €189,-
U heeft ervoor gekozen om alleen het slot te laten openen a €125,-
Voor een extra €64,- hadden wij voor u het complete slot vervangen voor het ‘budgetslot’ inclusief montage.
Bij een oplegslot in een veiligheid uitvoering mét het SKG-keurmerk had u betaald:
- Het openen van de deur €125,-
- Het vervangen van het 'veiligheidsslot mét SKG-keurmerk' kost €239,-
- Minus kosten voor het openen van de deur -€125,-
Totale kosten €239,-
U heeft ervoor gekozen om alleen het slot te laten openen a €125,-
Voor €114,- extra had u een compleet nieuw veiligheidsslot mét SKG-keurmerk gehad, inclusief montage.
Ondanks dat wij u een groot bedrag korting hebben aangeboden heeft u dit aanbod in de wind geslagen.
Ook was onze monteur binnen 10 minuten aanwezig.
Wij hebben onze monteur van een belangrijke klus weggehaald zodat u niet lang op ons had hoeven wachten.
Ondanks dat wij geen garantie geven op het 'budgetslot' voelde wij ons wel genoodzaakt alles op alles te zetten om u de beste service te verlenen die van ons had mogen verwachten.
Ondanks dit alles heeft u er zelf voor gekozen om geen verder gebruik te maken van onze service.
Uw review roept bij ons dan ook de nodige vraagtekens op.
Ik wens u wél een prettige dag verder,
Michael Schapkun

Locksecure heeft nieuw deurbeslag geplaatst. Vakkundig, snel en vriendelijk. Het zit er netjes op en de monteur deed extra zijn best om de klinken die we al hadden in het nieuwe veiligheidsbeslag te... Locksecure heeft nieuw deurbeslag geplaatst. Vakkundig, snel en vriendelijk. Het zit er netjes op en de monteur deed extra zijn best om de klinken die we al hadden in het nieuwe veiligheidsbeslag te plaatsen, zodat we de uitstraling konden behouden die we wilden.

Snel, vakkundig, vriendelijk, betaalbaar.

Het tijdsblok waarin de monteur kon arriveren dat werd aangegeven was zo groot, dat het wel een heel groot gebied van de dag bezette. Na een telefoontje op de dag zelf kon er een kleiner tijdsblok... Het tijdsblok waarin de monteur kon arriveren dat werd aangegeven was zo groot, dat het wel een heel groot gebied van de dag bezette. Na een telefoontje op de dag zelf kon er een kleiner tijdsblok worden gemeld, zodat er voor mij ruimte overbleef om boodschappen e.d. te doen.

Lynn

De schuifdeur werkt weer super met dank aan Yoeri!

Snelle vriendelijke service. Erg behulpzaam en goede uitleg.

Vriendelijkheid

Goede ervaring snelle services

Zie vorige vraag

Prima service. Afspraken nagekomen. Snel opgelost

Marianne Windhorst

Mijn penslot ging niet meer open. Gebeld en zeer vriendelijk te woord gestaan. Had een aantal weken geleden een nare ervaring met sleutelservice 24 kosten €600,00 voor een nieuw slot.
Heb bij...
Heb bij voorhand te horen gekregen wat de kosten waren. (bij sleutelservice 24 kwamen er steeds meer kosten bij).
De monteur van lock service Chris was zeer klantvriendelijk en heeft mij snel en goed geholpen. De kosten waren niet meer dan afgesproken.
Fijn om ook een goede ervaring te hebben, het vertrouwen was bij mij weg nadat ik opgelicht was.
Heb gelijk het telefoonnummer opgeslagen voor het geval ik weer buitengesloten ben

Heel belangrijk vond ik de benadering van de monteur. Gaf mij gelijk het gevoel dat het goed zou komen.
Belde van te voren dat hij eraan kwam.

nvt

Halen eerst het slot eruit, vertellen dan dat het vervangende slot niet op voorraad is. Rekening van 365 euro...bij plaatsen van nieuw 3-punts slot nogmaals 365 euro....wat een afzetters.

Reactie Lock Secure:

Geachte heer Hopkins,
In dit specifieke geval hebben wij ervoor gekozen de correspondentie openbaar te maken.
Op 01 september 2017 hebben wij van u het volgende...
Op 01 september 2017 hebben wij van u het volgende ontvangen:
"Beste meneer/ mevrouw,
Op 20 juni 2017 bent u bij mijn pand, wat wordt verhuurd, aan de Griftstraat 99 in Utrecht geweest. Daar zou uw bedrijf het slot van de achterdeur repareren. Volgens u medewerker was het slot niet op voorraad en moest een duur tijdelijk slot worden geïnstalleerd. Aangezien uw medewerker het oude slot er al uit had gehaald en ik niet in gelegenheid was langs te komen, had ik geen andere keus dan voor een tijdelijk slot te betalen voor het veel te hoge bedrag van 365 euro.
Tot mijn grote verbazing heeft uw medewerker via onze huurders het slot vandaag vervangen en krijg ik weer een belachelijke rekening van 365 euro.
Deze rekening is dus onterecht, ik hebben geen overeenkomst met uw bedrijf betreffende het vervangen van het slot, aangezien ik niet akkoord ben gegaan met uw offerte.
Ik verzoek u binnen twee weken mij per email of brief te berichten hoe u mijn klacht betreffende het illegaal plaatsen van het slot en de rekening oplost.
Daarnaast overweeg ik om mijn klacht voor te leggen bij de rechter. Ik vertrouw erop dat het niet zover hoeft te komen.
Chris Hopkins"
Op 09 september hebben wij aan u geantwoord:
Geachte heer Hopkins,
Met verbazing lees ik uw klachten mail en met een nog veel grotere verbazing lees ik een negatieve recensie op het internet nog voordat u ons in de gelegenheid heeft gesteld te reageren, laat staan tot een oplossing te komen.
Omdat ik u eigenaar bent van de woning ben ik bereid u informatie te verschaffen met betrekking tot de reparatie.
Om te beginnen hebben wij een opdracht tot herstel ontvangen van Dhr. (naam blijft privé), hierna te noemen ‘de huurder’ en niet van u als eigenaar.
Wij hebben dus in feite niet met u van doen maar met de huurder, in dit geval onze opdrachtgever.
Het is uw goedrecht om te weten wat er zoal speelt in en om uw woning betreft reparaties, maar dit is iets tussen u en de huurder.
Uw opmerking:
“Ik was zelf niet ter plaatse, maar heb uw medewerker telefonisch toestemming gegeven voor het plaatsen van het tijdelijk slot. Ook heb ik met uw medewerker afgesproken dat ik als eigenaar EERST een offerte zal ontvangen, voordat er tot vervanging over wordt gegaan. Deze offerte heb ik nooit ontvangen. Uw medewerker heeft onze huurders de indruk gegeven dat wij akkoord gingen met het plaatsen van het nieuwe slot, waardoor zij geen contact meer met ons hebben opgenomen. Terwijl het ontvangen van de offerte expliciet was besproken met uw medewerker.”
,acht ik dan ook als volledig uit de lucht gegrepen en ga ik er vanuit dat u dit zegt om uw klacht kracht bij te zetten.
U geeft aan dat onze monteur met u heeft afgesproken dat wij u eerst een offerte toe sturen alvorens over te gaan tot het vervangen van het slot. Dit is niet waar.
Dat onze monteur u telefonisch te woord staat is uit respect omdat u ten tijde van het bezoek van de monteur zelf wilde horen wat de mogelijkheden waren met betrekking tot de reparatie. Niet om met u afspraken te maken met betrekking tot het vervangen van het slot, zoals u zelf beweert.
De huurder is akkoord gegaan met ons reparatievoorstel, de getekende overeenkomst met uw huurder heeft u overigens zelfs als kopie meegestuurd.
Deze reparatie is ook volledig naar wens van de huurder uitgevoerd want een ontevreden klant betaald niet en onze klanten betalen immers pas achteraf na oplevering en niet van tevoren.
Gezien de nare smaak die ik krijg in mijn mond van uw verhaal ben ik niet langer bereid u nog verder te woord te staan.
En tot slot, ben ik totaal niet gecharmeerd van uw dreigement,
“Daarnaast overweeg ik om mijn klacht voor te leggen bij de rechter”
Ik zie uw dagvaarding graag tegemoet.
Nog een fijne dag toegewenst.

Michael Schapkun