Reviews

8.9 / 10
57 beoordelingen

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Deskundigheid
9/10
Medewerkers
9/10
Communicatie
8.9/10

57 Reviews

Anita
10/10

Na twee slotenmakers, die het niet zagen zitten en niets meer van zich hadden laten horen, zat ik al 10 dagen met een gesloten schuifpui die door hen niet te openen was. Uiteindelijk Lock secure...

Sterke punten

Snelle reactie en uitvoering.

Verbeterpunten of tips

Geen


T H
1/10

165 euro afgetikt om 5 minuten mijn schuifpui te laten doorsmeren. Vriendelijke medewerker, bizarre prijs. Voor een dergelijk bedrag verwacht ik resultaat, dat is niet geleverd.

Sterke punten

Vriendelijke monteur.

Verbeterpunten of tips

Realistisch prijsbeleid. Ik snap dat je wat betaalt ook als er niks hersteld kan worden, maar dit slaat nergens op.

Reactie Lock Secure:

Geachte heer/ mevrouw,

Uw klacht is tot heden (nog) niet bij ons bekend.
Wij vinden het daarom ook vreemd dat u dergelijke uitlatingen doet op het internet alvorens u uw klacht bij ons heeft voorgelegd, laat staan tot een oplossing te zijn gekomen.

Zonder verdere informatie te hebben over de uitgevoerde reparatie kan ik u in ieder geval het volgende vertellen;

Wanneer u ons belt voor het laten repareren van uw schuifpui vertellen wij ten alle tijden altijd netjes onze voorwaarden. Zo vertellen wij u;

- "Een reparatie aan de schuifpui doen wij vanaf €165,- dit betekend dat als de monteur het gerepareerd krijgt dan blijft het bij €165,-
Indien er iets kapot is wat vervangen moet worden dan zijn de exacte kosten afhankelijk van het te vervangen onderdeel."

- "De gemaakte kosten kunt u contant of per pin betalen, wij rekenen in principe geen voorrijkosten, tenzij u de monteur afbelt wanneer hij al onderweg is of als u de monteur wegstuurt zonder verrichte werkzaamheden"

Dit betekend dus als u een reparatie aan de schuifpui door onze monteur laat uitvoeren dat dit €165,- kost.
Voor deze reparatie hebben wij voor u een plek in de agenda gereserveerd van 60 minuten.

In sommige gevallen maakt onze monteur een uitzondering met betrekking tot de rekening.
Als hij enkel wat smeermiddel gespoten heeft op de onderdelen en binnen 2 minuten weer klaar is om te vertrekken dan vind onze monteur dit ook niet realistisch, in zo'n geval kiest onze monteur ervoor u geen arbeidskosten te rekenen en brengt hij enkel de voorrijkosten in rekening (gelet op voorwaarde nummer 2).

Dat er in u geval wel het volledige bedrag van €165,- is gerekend zegt mij in ieder geval de monteur een volwaardige reparatie heeft uitgevoerd (of in ieder geval arbeid heeft geleverd waarbij hij u probleem heeft weten op te lossen).
Zonder mijn monteur gesproken te hebben over uw klacht (die tot op heden nog niet bij ons bekend is) kan ik u dan ook vertellen dat ik volledig vertrouw op het handelen van mijn monteur en hier dan ook volledig achter sta.

Omdat het 'achteraf' presenteren van een rekening niet netjes is, vinden wij het heel belangrijk u van te voren te melden welke kosten verbonden zijn aan het bezoek van onze monteur.
Zo weet u namelijk vooraf heel duidelijk wat u te wachten staat, dat vinden wij wel zo netjes.

U geeft aan dat er niks hersteld is, kunt u ons dan uitleggen waarom u de rekening heeft betaald?
Bij ons betaald u namelijk pas als de werkzaamheden zijn uitgevoerd. Onze monteur gaat u natuurlijk geen rekening overhandigen als hij zijn werkzaamheden niet heeft afgerond.

'Look it from the bright side' Als onze monteur is langs geweest dan bent u er in ieder geval zeker van dat de schuifpui weer naar behoren werkt en dat deze is nagekeken/ gerepareerd door een vakman.

Ik wens u nog een prettige dag verder,
Michael Schapkun


P.luteijn
10/10

Weten waar ze het over hebben. Netjes envoorkomend.

Sterke punten

Kundigheid. Netheid.

Verbeterpunten of tips

Geen


Marieke
9/10

Prima service, vanaf moment van bellen tot en met het openen van de deur en het na overleg vervangen van het slot.

Sterke punten

Duidelijke informatie en uitleg. Keuze als klant.


Anna
1/10

Super expensive! They have placed a lock, which broke down with 2 months. I could not enter my house. Lock secure said that it is my fault that the lock is broken, because they have only have a...

Sterke punten

Nothing

Verbeterpunten of tips

Nothing! Never use this company!

Reactie Lock Secure:

Beste mevrouw Grigoryev,

Op 2 augustus 2017 zijn wij inderdaad bij u geweest voor het openen van de deur a €125,- en het vervangen van het oplegslot a €189,-.

Wanneer wij bij onze klanten het slot mogen vervangen bieden wij meerdere verschillende modellen aan.
Wij hebben namelijk verschillende mogelijkheden als het gaat om het vervangen van sloten. Zo hebben wij voor ieder budget een oplossing.

U heeft toen, na advies van onze monteur om voor het slot mét SKG-keurmerk te gaan, toch gekozen voor het 'budgetslot'. Dit budgetslot heeft géén 'SKG-keurmerk'.

Van sloten zónder dit SKG-keurmerk kunnen wij de kwaliteit niet waarborgen waardoor wij u helaas geen garantie kunnen geven op het geplaatste product (dit staat ook nadrukkelijk vermeld op uw factuur).

Op sloten mét het SKG-keurmerk geven wij standaard 24 maanden garantie, dit is zelfs 12 maanden langer als de 'standaard fabrieksgarantie', op zowel het materiaal als de arbeid!

Ondanks dat wij geen garantie geven op sloten zonder dit SKG-keurmerk hanteren wij wel een coulance regeling van 14 dagen, wat betekent dat als het door ons geplaatste product binnen 14 dagen kuren geeft wij dit volledig kosteloos voor u komen oplossen.

Op 11 december heeft u wederom contact met ons opgenomen.
Ditmaal met de klacht dat u het door ons geplaatste oplegslot niet meer open krijgt.

Ondanks dat wij u géén garantie hebben kunnen geven op het door ons geplaatste slot zonder SKG-keurmerk hebben wij naar ons inzien u toch uitstekende service verleend.
Normaliter kost het openen van de deur €125,- en het vervangen van het slot voor eenzelfde exemplaar kost €189,- Dit is €314,- totaal

Zo hebben wij u het volgende voorgesteld;

- Indien wij de deur open krijgen zonder het slot te beschadigen dan rekenen wij u alleen de kosten voor het openen van de deur a €125,- en repareren wij het slot kosteloos welke normaliter €85,- kost

- Indien wij de deur open krijgen door middel van het slot kapot te boren en wij mogen voor u ook het slot vervangen dan zullen wij u alléén de kosten in rekening brengen voor het vervangen van dit slot a €189,- De overige kosten van €125,- voor het openen van de deur nemen wij dan voor onze rekening. Deze betaalt u dan niet.

Voorbeeld:
- Het openen van de deur kost €125,-
- Het vervangen van het 'budgetslot' kost €189,-
- Minus kosten voor het openen van de deur -€125,-
Totale kosten €189,-

U heeft ervoor gekozen om alleen het slot te laten openen a €125,-
Voor een extra €64,- hadden wij voor u het complete slot vervangen voor het ‘budgetslot’ inclusief montage.

Bij een oplegslot in een veiligheid uitvoering mét het SKG-keurmerk had u betaald:
- Het openen van de deur €125,-
- Het vervangen van het 'veiligheidsslot mét SKG-keurmerk' kost €239,-
- Minus kosten voor het openen van de deur -€125,-
Totale kosten €239,-

U heeft ervoor gekozen om alleen het slot te laten openen a €125,-
Voor €114,- extra had u een compleet nieuw veiligheidsslot mét SKG-keurmerk gehad, inclusief montage.

Ondanks dat wij u een groot bedrag korting hebben aangeboden heeft u dit aanbod in de wind geslagen.
Ook was onze monteur binnen 10 minuten aanwezig.

Wij hebben onze monteur van een belangrijke klus weggehaald zodat u niet lang op ons had hoeven wachten.
Ondanks dat wij geen garantie geven op het 'budgetslot' voelde wij ons wel genoodzaakt alles op alles te zetten om u de beste service te verlenen die van ons had mogen verwachten.

Ondanks dit alles heeft u er zelf voor gekozen om geen verder gebruik te maken van onze service.
Uw review roept bij ons dan ook de nodige vraagtekens op.

Ik wens u wél een prettige dag verder,

Michael Schapkun


Anoniem
8/10

Locksecure heeft nieuw deurbeslag geplaatst. Vakkundig, snel en vriendelijk. Het zit er netjes op en de monteur deed extra zijn best om de klinken die we al hadden in het nieuwe veiligheidsbeslag te...

Sterke punten

Snel, vakkundig, vriendelijk, betaalbaar.

Verbeterpunten of tips

Het tijdsblok waarin de monteur kon arriveren dat werd aangegeven was zo groot, dat het wel een heel groot gebied van de dag bezette. Na een telefoontje op de dag zelf kon er een kleiner tijdsblok worden gemeld, zodat er voor mij ruimte overbleef om boodschappen e.d. te doen.


Lynn
10/10

De schuifdeur werkt weer super met dank aan Yoeri!


Anoniem
10/10

Snelle vriendelijke service. Erg behulpzaam en goede uitleg.

Sterke punten

Vriendelijkheid


À van Engelen
10/10

Goede ervaring snelle services

Sterke punten

Zie vorige vraag

Verbeterpunten of tips

Geen


À van Engelen
10/10

Goede ervaring snelle services

Sterke punten

Zie vorige vraag

Verbeterpunten of tips

Geen