LOAVIES

Amy

Leukste en helaas de meest verslavende website ooit! Heel leuk dat er iedere week een nieuwe collectie online komt. Ik ben fan!

Hi!
YAY! Thanks voor het geven van 5 sterren. Hier worden we heel blij van. Hopelijk zien we je snel weer terug bij LOAVIES. πŸ’₯

Eva

Helemaal top!

Hi!
YAY! Bedankt voor je positieve review, dit waarderen we enorm. Zien we je snel terug bij LOAVIES? Hope so! πŸ’—

Romy

Leuke webshop!

Maud

Super! Dit was niet de eerste keer dat ik besteld heb, maar zeker ook niet de laatste keer!

Femke

Zalige webshop & perfecte kwaliteit ik ga zeker vaker een kijkje nemen!

Bo

Het was super dank voor de goede klantenservice

Eva

Jaaa

Merle

Ik zou het zeker aanbevelen snelle verzending en super leuke kleren zitten fijn en goeie qualiteit

Hi!
Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze items. Hopelijk zien we je snel terug bij LOAVIES πŸ’˜
Love, Stacey from LOAVIES.

Janica

Amazing!!

Elyse

Ik zou het zeker aanbevelen! Leuke producten

Hi!
Love, Stacey from LOAVIES.