LOAVIES

Angelique

Het was makkelijk, nu nog mijn bestelling ontvangen. Ik vind het wel jammer dat je moet betalen voor bezorgen en eventueel retourneren.

Hi!
Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring bij ons hebt gehad! Zien we je snel weer terug op onze webshop? Hope so! 🙌

Emily

Echt zulke leuke items, i love it!

Hi!
Bedankt voor je review en wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze items! Hopelijk zien we je snel terug bij LOAVIES 💘

Nina

Loveeeeee Loavies !

Hi!
Yay! Thanks voor je positieve review babe - dit waarderen we enorm 🤗 Zien we je snel terug op onze webshop? Hope so! 💗

Nikita

Goeie service. Leuke kleding en van goede kwaliteit. Zeker een aanrader!

Hi!
Wauw 5 sterren 💖 Thanks girl dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven. Dit waarderen we enorm! Zien we je snel weer terug op onze webshop? Hope so!
Love,...

Lonneke

Ja!

Hi!
Yay! Thanks voor het geven van 5 sterren 💥 Hier worden we heel blij van. Hopelijk zien we je snel weer terug op onze webshop 💘

Jasmijn

Het was top !

Fiep

Het was top

Hi!
Thanks babe voor je positieve review, hier worden we heel blij van! Veel plezier met het dragen van je nieuwe LOAVIES items en hopelijk zien we je snel weer terug op onze webshop...
Hi!
Thanks babe voor je positieve review, hier worden we heel blij van! Veel plezier met het dragen van je nieuwe LOAVIES items en hopelijk zien we je snel weer terug op onze webshop 🤗

Maria Elisa

Ik zou Loavies zeker aanbevelen! Vooral de zomerschoenen

Hi!
Yay! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze items 🙌 Heel veel plezier met het dragen van je nieuwe LOAVIES items. Ik weet zeker dat je ze gaat rocken 💥
Love, Marylène...

Marit

Hele leuke kleding!!

Hi!
Wauw 5 sterren 🙌 Thanks babe voor je lieve woorden! Veel plezier met je nieuwe LOAVIES items. Ik weet zeker dat je ze gaat rocken ✨

Elke

Er staan zoveel leuke items op de site. Elke zomer heb ik leuke nieuwe outfits dankzij loavies.

Love,...