LOAVIES

Martsen

Top!

Hi Martsen!
Yay! Thanks voor je positieve review babe - dit waarderen we enorm ๐Ÿค— Zien we je snel terug op onze webshop? Hope so! ๐Ÿ’—

latoya

Heerlijk shoppen bij loavies

Hi Latoya!
Hi Latoya!
Thanks babe voor je positieve review, hier worden we heel blij van! Veel plezier met het dragen van je nieuwe LOAVIES items en hopelijk zien we je snel weer terug op onze webshop ๐Ÿค—

Jonie

Geweldige trends, website en service is top!

Hi Jonie!
Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring bij ons hebt gehad! Zien we je snel weer terug op onze webshop? Hope so! ๐Ÿ™Œ

Nine

Altijd fijn en leuke items!

Hi Nine!
Thanks girl voor je positieve review - so sweet! Heel fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze collectie ๐Ÿ’—
Hope to see you again soon ๐Ÿค—

Dide

Super leuke jurkjes en rokjes!

Hi Dide!
Bedankt voor je review en wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze items! Hopelijk zien we je snel terug bij LOAVIES ๐Ÿ’˜

Yvonne

Kreeg een beschadigd item, contact opgezocht, zowel via Messenger als de chat en kreeg heel snel antwoord, moest een foto van het beschadigde item versturen en kreeg zonder pardon gratis en voor... Kreeg een beschadigd item, contact opgezocht, zowel via Messenger als de chat en kreeg heel snel antwoord, moest een foto van het beschadigde item versturen en kreeg zonder pardon gratis en voor niets een nieuw item toegestuurd en hoefde het beschadigde item ook niet meer terug te sturen. Vol lof over deze prima service!!

Hi Yvonne!
Hi Yvonne!

Ilse

Ik kom

Hi Ilse!
Yay! Thanks voor het geven van 5 sterren ๐Ÿ’ฅ Hier worden we heel blij van. Hopelijk zien we je snel weer terug op onze webshop ๐Ÿ’˜

Laura

Het was geweldig, ik kom terug!

Hi Laura!

Linda

Iโ€™ll hรจ back!

Hi Linda!

Janke

Snelle service. Leuke kleding

Hi Janke!
Thanks voor je review en wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze levering, dit waarderen we enorm! Zien we je snel weer terug op onze webshop? Hope so! โœจ
Love, Bo...
Hi Janke!