LOAVIES

Shelly

Super! Heel tevreden

Hi!
YAY! Thanks voor het geven van 5 sterren. Hier worden we heel blij van. Hopelijk zien we je snel weer terug bij LOAVIES. ๐Ÿ’ฅ

Tara

Echt een top site! Super mooie en goede kwaliteit kleding! Helemaal fan

Hi!
Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze items. Hopelijk zien we je snel terug bij LOAVIES ๐Ÿ’˜

Charlotte

I like the modern look & party glitters!!

Hi!
YAY! Bedankt voor je positieve review, dit waarderen we enorm. Zien we je snel terug bij LOAVIES? Hope so! ๐Ÿ’—

Manou

Het is altijd top en de kleding is van top kwaliteit

Charissa

Fijne site overzichtelijk, alles is correct ingevuld op de site zodat alles goed te vinden is!

Daphne

Leuk

Kyara-Lynn

Leuk site. Het duurde alleen lang voor ik eindelijk op de bestel knop kon drukken

Irma

Direct mijn kerst kado gevonden

Jasmijn

Overzichtelijk, heel veel keus!

Denise

Iedere keer verbaas ik meer weer over alle mooie kleding. Zo uniek en ik voel me nooit basic als ik bij jullie shop. Bedankt voor de mooie ervaringen iedere keer.