LOAVIES

Chrissie

Fijne shopervaring, ze hebben altijd wel iets leuks!

Hi!
Bedankt voor je review en wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze items! Hopelijk zien we je snel terug bij LOAVIES 💘

Michelle

Overzichtelijk, geweldig! Ik kom zeker terug

Hi!
Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring bij ons hebt gehad! Zien we je snel weer terug op onze webshop? Hope so! 🙌

Lieuwke

Leuke kleding en goede kwaliteit

Hi!
Bedankt voor je review en wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe LOAVIES items! Hier worden we heel blij van. Hope to see you again soon💘

Dewi

Snelle levering, super!

Hi!
Thanks voor je review en wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze levering, dit waarderen we enorm! Zien we je snel weer terug op onze webshop? Hope so! ✨
Love, Marylène...

Senna

Zeer tevreden!

Rachel

Super toffe items gescoord I'm in love..

Janneke

Goed overzichtelijk en de kleding is goed te zien door de modellen die het aan hebben!

Hi!
Wauw 5 sterren 💖 Thanks girl dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven. Dit waarderen we enorm! Zien we je snel weer terug op onze webshop? Hope so!
Love,...

Danique

Super webshop

Hi!
Yay! Thanks voor je positieve review babe - dit waarderen we enorm 🤗 Zien we je snel terug op onze webshop? Hope so! 💗

Célie

Super mooi!

Hi!
Thanks girl voor je positieve review - so sweet! Heel fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze items 💗
Hope to see you again soon 🤗

Rosa

Zulke leuke kleding helemaal verliefd. De klantenservice heeft ook superfijn geholpen!

Hi!
Bedankt voor je positieve review en het lieve compliment! Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Heel veel plezier met je nieuwe LOAVIES items en hopelijk zien we je snel weer terug op onze webshop 💗