LOAVIES

Lauren

Top service!

Hi Lauren!
Thanks girl voor de lieve woorden. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service - love it! Zien we je snel weer terug op onze webshop? Hope so! 😘

Danice

Het was top! Loavies is top!!

Hi Danice!
Wauw 5 sterren πŸ™Œ Thanks babe voor je lieve woorden! Veel plezier met je nieuwe LOAVIES items. Ik weet zeker dat je ze gaat rocken ✨

Renske

Zoooo veel leuke dingen. Moet elke keer als ik ga bestellen dingen uit mijn winkelmandje halen omdat ik anders gewoon te veel koop voor wat mijn rekening aan kan?

Hi Renske!
Hi Renske!
Wauw 5 sterren πŸ’– Thanks girl dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven. Dit waarderen we enorm! Zien we je snel weer terug op onze webshop? Hope so!

Maxime

Ik heb een kortingscode van €5,- gekregen ter compensatie omdat ik er zelf achter moest komen dat mijn bestelling niet werd verstuurd ivm. Verhuizing. €5,- op een bestelling van €260,- vind ik nog... Ik heb een kortingscode van €5,- gekregen ter compensatie omdat ik er zelf achter moest komen dat mijn bestelling niet werd verstuurd ivm. Verhuizing. €5,- op een bestelling van €260,- vind ik nog al belachelijk. Daarnaast waren de items die ik had besteld uitverkocht dus voor de tweede keer zwaar balen. Niet erg klantvriendelijk, zal voortaan elders bestelling na een aantal jaren Loavies te hebben gevolgd en natuurlijk verschillende keren bestellen.

Hi Maxime!
Bedankt voor je review. Wat ontzettend jammer om te horen dat je deze ervaring hebt gehad. Hiervoor wil ik je natuurlijk graag mijn excuses aanbieden.
Helaas zijn we er ook zelf...
Hi Maxime!
Helaas zijn we er ook zelf net achter gekomen dat een aantal orders helaas niet goed zijn doorgekomen vanwege de verhuizing van ons distributiecentrum. Normaliter zouden we natuurlijk tijdig een mailtje hier over sturen. Dat we dit niet op tijd hebben kunnen doen, betreuren we natuurlijk zeer.
Door je een kortingscode aan te bieden op een volgende bestelling hopen we toch de teleurstelling een beetje te kunnen verlichten.
Hopelijk weerhoudt deze ervaring je er niet van toch nog eens een bezoekje te brengen aan ons.
Nogmaals mijn excuses voor het ongemak!
Love, Bo from LOAVIES

Do

Ja zeker! Loavies heeft hele leuk kleding voor een top prijs

Hi Do!
Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring bij ons hebt gehad! Zien we je snel weer terug op onze webshop? Hope so! πŸ™Œ

Suzanne

Super leuke dingen ?

Hi Suzanne!
Bedankt voor je review en wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze items! Hopelijk zien we je snel terug bij LOAVIES πŸ’˜

Montoya

Heel fijn en mooie spullen

Hi Montoya!
Bedankt voor je review en wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe LOAVIES items! Hier worden we heel blij van. Hope to see you again soonπŸ’˜

M

Word er helemaal blij van!

Hi!
Yay! Thanks voor je positieve review babe - dit waarderen we enorm πŸ€— Zien we je snel terug op onze webshop? Hope so! πŸ’—

Vera

Ik ben gek op loavies !!

Hi Vera!
Hi Vera!
Thanks babe voor je positieve review, hier worden we heel blij van! Veel plezier met het dragen van je nieuwe LOAVIES items en hopelijk zien we je snel weer terug op onze webshop πŸ€—

Laura

Fijne service en topproducten!

Hi Laura!
Yay! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service πŸ™Œ Heel veel plezier met het dragen van je nieuwe LOAVIES items. Ik weet zeker dat je ze gaat rocken πŸ’₯
Love, Bo...
Hi Laura!