LOAVIES

Zoe

Ik ben helemaal gek van loavies, goede kwaliteit kleding. Als ik iets zoek kijk ik eerst op loavies! ☺️

Hi!
YAY! Thanks voor het geven van 5 sterren. Hier worden we heel blij van. Hopelijk zien we je snel weer terug bij LOAVIES. 💥

Noortje

Geweldig!!

Hi!
YAY! Bedankt voor je positieve review, dit waarderen we enorm. Zien we je snel terug bij LOAVIES? Hope so! 💗

Lauren

Helemaal top

Sandra

Absoluut. Duidelijke overzichtelijke website en erg leuk assortiment

Eva

Altijd tevreden!

Daphne

Superfijn en overzichtelijk shoppen! Wanneer ik twijfel over een maat, is er een maathulp beschikbaar.

Mariëlle

Zo blij met mijn nieuwe rosé trainingspak. Helaas wel even de broek in een andere maat moeten bestellen, maar daarbij keurig geholpen door de klantenservice.

Inge

Super! Overzichtelijk en veel keus! Ik kom absoluut terug

Frederique

Echt super om bij loavies te shoppen! Hele fijne site en top producten

olivia

Hele fijne site al meerdere malen besteld!