LOAVIES

Julia

Jaaa super leuk!

Hi!
Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring bij ons hebt gehad! Zien we je snel weer terug op onze webshop? Hope so! 🙌

Merel

Echt super goed, jullie zijn een van de weinige winkels die nog veel in mijn maat hebben. Zo blij mee! Love

Hi!
Yay! Thanks voor je positieve review babe - dit waarderen we enorm 🤗 Zien we je snel terug op onze webshop? Hope so! 💗

Rian

Allerleukste kleding met top kwaliteit!!

Hi!
Wauw 5 sterren 💖 Thanks girl dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven. Dit waarderen we enorm! Zien we je snel weer terug op onze webshop? Hope so!
Love,...

Dominique

Love it

Suzanne

Hele leuke dingen, zeer slecht voor de portemonnee

Hi!
Bedankt voor je review en wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze items! Hopelijk zien we je snel terug bij LOAVIES 💘

Celine

Leuke webshop

Judith

Mooie site, gebruiksvriendelijk

Noortje

Het was geweldig, ik kom terug

Hi!
Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring bij ons hebt gehad! Zien we je snel weer terug op onze webshop? Hope so! 💕

Emma

Heel erg leuke kleren van een goede kwaliteit en snel in huis, ik krijg vaak complimenten over mijn Loavies kleren!

Love,...

Sara