LOAVIES

Geen goede service! Een item besteld, die verkeerde geleverd gekregen en moest vervolgens het item zelf opnieuw bestellen voor 90 euro ipv 45 euro.

Hi!
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je geen fijne ervaring bij ons hebt gehad.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Het item was helaas niet meer op voorraad toen deze werd ingepakt. Het is voor ons niet mogelijk om de items opnieuw in te boeken. So sorry!
Love, Stacey from LOAVIES

Ik heb hier een bestelling geplaatst met Black friday. Ik heb hiervan een bevestiging gekregen. Uiteindelijk krijg ik ineens een bedrag terug gestort en een mailtje dat er iets niet bezorgd kan... Ik heb hier een bestelling geplaatst met Black friday. Ik heb hiervan een bevestiging gekregen. Uiteindelijk krijg ik ineens een bedrag terug gestort en een mailtje dat er iets niet bezorgd kan worden. Ik kijk op de website naar het product en die staat dus gewoon in de vooraad alleen nu weer voor de normale prijs. Ik heb dus mijn geld terug gestort en een kortingsbon. Maar het bedrag van de broek komt nu hoger uit dan wat ik heb gekregen. Ik heb hier een chat over gehad met een medewerker die zegt dat er bij hun een fout is gemaakt en dat ik de broek opnieuw moet bestellen. Dus ik moet extra betalen om een broek te krijgen door HUN fout en ze zeggen het niet te kunnen oplossen. Die broek hoort samen met een trui die ik dan natuurlijk ook niet wil hebben.
Sorry maar ik heb hier zo vaak besteld en dan wordt dit mij verteld dat dit is gebeurt door hun fout. Dan horen zij dit ook op te lossen. Sorry fouten kunnen gebeuren maar KOM OP!

Noor

Enorm slechte service m.b.t. Black friday sale! Er werd gezegd dat product niet meer op voorraad was, maar dat was die wel. Kan hem nu alleen nog krijgen voor de volle prijs, terwijl die momenteel... Enorm slechte service m.b.t. Black friday sale! Er werd gezegd dat product niet meer op voorraad was, maar dat was die wel. Kan hem nu alleen nog krijgen voor de volle prijs, terwijl die momenteel alsnog op voorraad is. Belachelijk!

idske

Ging vlot! Prima site!

Hi!
YAY! Bedankt voor je positieve review, dit waarderen we enorm. Zien we je snel terug bij LOAVIES? Hope so! 💗

Nina

Super!

Hi!
YAY! Thanks voor het geven van 5 sterren. Hier worden we heel blij van. Hopelijk zien we je snel weer terug bij LOAVIES. 💥

Lonneke

Super!!!!!

Lonneke

Jaaa zeker! Super leuke items 💓

Regina

Alles is goed geregeld en duidelijk zichtbaar!

Zara

Ik vind jullie kleding zo geweldig ik bestel echt alles hier en het is nog voor een goede prijs ook super leuk love it

Julia

Heeerlijk! Overal lekker tussen loeren en aanklikken waar ik verliefd op wordt