LOAVIES

Floor

Super leuke kleding, mooie prijsjes ?

Hi!
Bedankt voor je review en wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze items! Hopelijk zien we je snel terug bij LOAVIES 💘

Eva

Kijk bijna dagelijks op dr website! Echt een grote verslaving maar helaas kan mn portemonnee het niet aan?

Hi!
Wauw 5 sterren 🙌 Thanks babe voor je lieve woorden! Veel plezier met je nieuwe LOAVIES items. Ik weet zeker dat je ze gaat rocken ✨

Loes

Nooit problemen gehad met Loavies! Een echte aanrader!

Hi!
Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring bij ons hebt gehad! Zien we je snel weer terug op onze webshop? Hope so! 🙌

Kyra

Ik ben helemaal weg van Loavies ??

Hi!
Yay! Thanks voor je positieve review babe - dit waarderen we enorm 🤗 Zien we je snel terug op onze webshop? Hope so! 💗

Daphne

Ik hou van loavies !!!!

Britt

AMAZING!!!

Lianne

Superrr!!! Teveel keuze aan te leuke kleren?

Ermira

Ik zou loavies zeker aanbevelen. Een fijne site, met leuke kleding en overigens snelle levering! Erg goede service.

Hi!
Yay! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en de items 🙌 Heel veel plezier met het dragen van je nieuwe LOAVIES items. Ik weet zeker dat je ze gaat rocken...
Hi!
Yay! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en de items 🙌 Heel veel plezier met het dragen van je nieuwe LOAVIES items. Ik weet zeker dat je ze gaat rocken 💥

Felicia

Het was super, leuke kleding en goede website die makkelijk werkt

Hi!
Bedankt voor je positieve review! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze items! Hopelijk zien we je snel terug bij LOAVIES! 💕

Myrthe

Zeker weten, mooie kleding!