LOAVIES

Blouseje besteld, word geleverd met gat erin. Bij het passen niet gemerkt, eerste keer aantrekken opgemerkt en valt buiten de 14 dagen dus betekenen niks voor je. Slechte kwaliteit producten en... Blouseje besteld, word geleverd met gat erin. Bij het passen niet gemerkt, eerste keer aantrekken opgemerkt en valt buiten de 14 dagen dus betekenen niks voor je. Slechte kwaliteit producten en service niet bepaald meewerkend… teleurgesteld

Hi!
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je geen fijne ervaring bij ons hebt gehad.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Helaas valt jouw bestelling buiten onze gestelde...
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Helaas valt jouw bestelling buiten onze gestelde retourtermijn van 14 dagen. Om die reden is het helaas niet mogelijk om het gehele aankoopbedrag te vergoeden. So sorry!

Liliane

Kleine teleurstelling, voor mijn dochter broek en trui gekocht voor de Sint maar helaas te groot, retour sturen kost 4,99 maar een nieuwe bestelling voor een maat kleiner kost ook weer 4,99. Kortom... Kleine teleurstelling, voor mijn dochter broek en trui gekocht voor de Sint maar helaas te groot, retour sturen kost 4,99 maar een nieuwe bestelling voor een maat kleiner kost ook weer 4,99. Kortom gratis ruilen of een van de twee zendingen niet betalen zou klantvriendelijker zijn

Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Wanneer je de gehele bestelling retour stuurt,...
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Wanneer je de gehele bestelling retour stuurt, krijg je de verzendkosten terug.
Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd en hopelijk zien we je snel terug bij LOAVIES! 💗

Yvonne

Top is nu op voorraad ik kreeg alleen geen bericht ervan

Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Je mag een mail sturen naar helpdesk@loavies.com. Zo kunnen we samen kijken naar een passende oplossing.
Love, Stacey from LOAVIES

Slechte service, denken niet mee aan de klant en leveren incomplete setjes zonder te denken aan een passende oplossing en alles zou uitverkocht zijn terwijl het nu wel weer online staat. Ik zou niet... Slechte service, denken niet mee aan de klant en leveren incomplete setjes zonder te denken aan een passende oplossing en alles zou uitverkocht zijn terwijl het nu wel weer online staat. Ik zou niet nog een keer kopen.

Loavies

Slechte service

Mandy

ONTEVREDEN!

ONTEVREDEN!

Mijn bestelling was eerst vertraagd, vervolgens komt het helemaal niet meer en is de bestelling door hun geannuleerd en konden de items niet meer voor de aanbiedingsprijs waar ik het voor besteld had geleverd worden terwijl de producten nog gewoon via de site te te bestellen zijn.
Ik ben erg ontevreden en vind de service erg slecht.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Het item was helaas niet meer op voorraad toen...
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Het item was helaas niet meer op voorraad toen deze werd ingepakt. Het is voor ons niet mogelijk om de items opnieuw in te boeken. So sorry!

Nina

Altijd super tevreden en vind de collecties altijd erg leuk😍

Hi!
YAY! Bedankt voor je positieve review, dit waarderen we enorm. Zien we je snel terug bij LOAVIES? Hope so! 💗

Severine

Top shop, top service!

Hi!
YAY! Thanks voor het geven van 5 sterren. Hier worden we heel blij van. Hopelijk zien we je snel weer terug bij LOAVIES. 💥

Quinty

Top

Love, Stacey from LOAVIES

Normaal altijd heel tevreden, maar op het moment niet zo. Vanochtend was ik aan het kijken wat een jurkje zou kosten wanneer de kortingscode ingevoerd was. Zodra ik de kortingscode wilde invoeren... Normaal altijd heel tevreden, maar op het moment niet zo. Vanochtend was ik aan het kijken wat een jurkje zou kosten wanneer de kortingscode ingevoerd was. Zodra ik de kortingscode wilde invoeren werd de bestelling doorgevoerd. Had zelf niets bevestigd, maar er was gewoon ineens een bestelling geplaatst. Ook nog eens zonder de kortingscode. Terwijl ik dus niets wilde bestellen, alleen even de prijs wilde checken. Na contact via de chat, bleek dat er geen bestellingen geannuleerd kunnen worden. Nu dien ik dus de bestelling te retourneren, terwijl het een fout vanuit de site is. Vind dit erg raar.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Het is voor ons wel mogelijk om de korting...
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Het is voor ons wel mogelijk om de korting achteraf te verrekenen. Je mag ons een bericht sturen zodra je jouw bestelling ontvangen hebt en besloten hebt om de item(s) te houden. Stuur je items retour? Stuur ons dan pas een bericht zodra jouw retour volledig is verwerkt en terugbetaald. We zullen de korting dan voor je verwerken op de gehouden items.