LOAVIES

Tanja

Leuk en inspirerend

Florien

Het ging erg makkelijk en ben erg blij met mijn bestelling

Gabriëlla

Dit is mijn favo winkel in vorige week besteld en nu weer :D

Hi!
YAY! Bedankt voor je positieve review, dit waarderen we enorm. Zien we je snel terug bij LOAVIES? Hope so! 💗
Love, Stacey from LOAVIES

Top klantenservice! Helaas door DHL is mijn pakket kwijt, maar de klantenservice van Loavies heeft me oprecht heel snel en super vriendelijk geholpen. Ze kwamen met goede oplossingen en dat vond ik... Top klantenservice! Helaas door DHL is mijn pakket kwijt, maar de klantenservice van Loavies heeft me oprecht heel snel en super vriendelijk geholpen. Ze kwamen met goede oplossingen en dat vond ik erg netjes. Helaas dat DHL het pakketje kwijt heeft geraakt, maar super blij met de hulp en service van Loavies. Ik zou hier zo weer opnieuw bestellen!!

Lola

Fijne site en leuke kleren!

Maartje

Het ging goed, ondanks ik lang moest wachten totdat het weer in mijn maat was.

Fabienne

Ik heb iets besteld maar een halve levering gekregen en daarna wilde ik dus iets terug sturen aangezien ik maar een halve levering kreeg moest ik verzendkosten betalen terwijl het loavies eigen... Ik heb iets besteld maar een halve levering gekregen en daarna wilde ik dus iets terug sturen aangezien ik maar een halve levering kreeg moest ik verzendkosten betalen terwijl het loavies eigen schuld is dat ze niet de spullen hebben geleverd
Moeten wij als klant de retour kosten betalen en vervolgens bij Intertoys nog een keer dus 12 euro totaal retour kosten 😡😡😡😡

Hi!
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je geen fijne ervaring bij ons hebt gehad.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Het item was helaas niet meer op voorraad toen...
Hi!
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Het item was helaas niet meer op voorraad toen deze werd ingepakt. Het is voor ons niet mogelijk om de items opnieuw in te boeken. So sorry!
Hopelijk zien we je snel terug bij LOAVIES! 💗