LOAVIES

Ilse

Top webshop!! Super leuke kleding en maatadvies bij het bestellen <3

Hi Ilse!
Wat lief dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Heel fijn om te lezen dat je zo happy bent met je nieuwe LOAVIES items. Veel plezier met het dragen van jouw nieuwe outfit! ⭐

Ilse

Top site! Super leuke kleding en maatadvies bij het bestellen <4

Hi Ilse!
OH MY!! Thanks voor het geven van 5 sterren. Wij vinden het ontzettend leuk om te lezen dat je zo’n fijne ervaring bij ons hebt gehad. Hopelijk tot snel girl! ⚡

Ylva

Het ging super makkelijk en snel! Erg overzichtelijk om te bestellen en zou zeker terugkeren naar deze webshop!

Hi Ylva!
Hi Ylva!

Sanne

Voor ieder wat wils!

Hi Sanne!
YAY! Heel fijn om te lezen dat je zo excited bent over onze items. Deze zullen je vast super staan! Kom je jouw volgende outfit ook weer bij ons shoppen? 💗
Hi Sanne!

Kirsten

Leuke. Site met mooie kleding

Hi Kirsten!
Hi Kirsten!
Bedankt voor het schrijven van een review! Wij vinden het ontzettend fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze items. You are gonna rock your new outfit! Hopelijk zien we je snel weer terug bij LOAVIES! 🤍

Yelke

Absoluut!

Hi Maxime!
Hi Maxime!

Selena

Hele mooie en goede kwaliteit kleding, kom zeker terug 🥰

Hi Selena!
Hi Selena!
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven, dat waarderen we enorm! Wat fijn om te lezen dat je onze items zo mooi vind. Zien we je snel weer terug bij LOAVIES?
Stella from LOAVIES 🖤

Samantha

Shoppen is hee overzichtelijk en de 20% korting bij eerste keer bestellen is top!

Hi Samantha!
Hi Samantha!

Nadine

Zeker! Loavies is de perfecte winkel voor vrouwen!

Hi Nadine!
Hi Nadine!