LOAVIES

Vera

Super mooie kleren! Ben helemaal tevreden

Hi!
Wauw 5 sterren πŸ’– Thanks girl dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven. Wat fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit en onze service! Dit waarderen we enorm! Zien we je snel weer terug op onze webshop? Hope so!

Elize

Leuke kleren. soms wel aan de prijzige kant terwijl de prijs-kwaliteit verhouding niet altijd super is.

Hi!
Bedankt voor je review en de feedback. Wat fijn om te horen dat je de items zo leuk vindt!
Hopelijk zien we je snel weer terug op onze webshop πŸ’˜

Nermina

Ik kom terug

Hi!
Yay! Thanks voor je positieve review babe - dit waarderen we enorm πŸ€— Zien we je snel terug op onze webshop? Hope so! πŸ’—

Romy

Hele leuke kleding voor leuke prijzen!

Wietske

Heel gemakkelijk. Foto's waren duidelijk zodat je goed weet wat je besteld. Kan niet wachten tot het er is!!

Eelke

Het was geweldig!

Zahra

Ik zou loavies zeker aanbevelen. Veel leuke trendy kleding

Juliet

Ja, 100%. Loavies heeft geweldige kelding. Ook zeker kleding wat nu heel erg in is. Je kan het makkelijk krijgen en ze zitten super fijn!!!

Alice

Amazing!

Bo

Ik bestel eigenlijk al mijn kleding bij Loavies! Het zijn kledingstukken die precies in mijn smaak vallen en het zit altijd helemaal perfect! De stofjes zijn super zacht en de kwaliteit is erg goed.