LOAVIES

Anouk

Het was geweldig, ik kom terug

Hi!
Yay! Thanks voor je positieve review babe - dit waarderen we enorm πŸ€— Zien we je snel terug op onze webshop? Hope so! πŸ’—

Maura

Het is super om bij jullie online te shoppen! Geweldig!

Elaine

Absoluut, altijd leuke & nette kleding te vinden. Shop hier graag!

Floor

Shoppen was heel gemakkelijk ! Leuke producten en goede prijs

Eva

Voor ieder wat wils

Babet

Het was geweldig!

Bregje

Shoppen bij loavies vind ik ge-wel-dig omdat ik bijna alles leuk vindt. Helaas groeit het geld niet op mijn rug, anders zou ik helemaal los gaan. €250 zou natuurlijk niet normaal zijn en ik zou dit... Shoppen bij loavies vind ik ge-wel-dig omdat ik bijna alles leuk vindt. Helaas groeit het geld niet op mijn rug, anders zou ik helemaal los gaan. €250 zou natuurlijk niet normaal zijn en ik zou dit geld héél goed spenderen.

Katja

Loavies is echt top! Leuke kleren en wordt super snel geleverd.

Maud

Altijd top en snelle levering

Bertine

Ik ga hier zeker opnieuw bestellen!