LOAVIES

Janine

Super leuke kleding, elke keer weer

Hi!
Bedankt voor het schrijven van een review! Wij vinden het ontzettend fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze items. Hopelijk zien we je snel weer terug bij LOAVIES! 🤍...

Suzanne

Ik ben altijd tevreden over de site, shoppen was super!

Hi!
YAY! Bedankt voor het schrijven van deze positieve review. Hier zijn we heel blij mee!
Zien we je snel terug bij LOAVIES? Hope so! 🤍
Stacey from LOAVIES✨

Femke

Ja goed en flot leuke aan biedingen🤩

Hi!
YAY 5 sterren! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven.

Romee

Ik ben heel benieuwd naar mijn bestelling!

Tessa

De leukste kleren om met elkaar te combineren 😍

Noelle

🤩🤩🤩

Philijne

Het was super

Zien we je snel terug bij LOAVIES? Hope so! 🤍
Stacey from LOAVIES✨

Frederique

Zeker, super leuke winkel!

Elise

Hele leuke kleding hebben ze

Nanda

Wat een super leuke kleding ik kom zeker terug