LOAVIES

Anne

Heel makkelijk en super leuke dingen!

Hi!
Thanks girl voor je positieve review - so sweet! Heel fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze service πŸ’— Hope to see you again soon πŸ€—

Yvonne

Altijd leuke betaalbare kleding

Fiene

Fijne website en enorm leuke items <3

Rachel

Loavies heeft een overzichtelijke website waar fijn op te zoeken is.

Laura

Super leuke items, fantastisch?

Ilze

Het was geweldig! Leuke kleding.

Louisa-Britt

Ik zou het zeker aanbevelen! Hele leuke items voor een mooie prijs en voor ieder wat wils.

Monique

Zeker weten!

Rosa

Het was geweldig, ik kom terug!

Maud

Ja natuurlijk! Hoe tof is dit merk voor jonge meiden, die helemaal hip erbij willen lopen! Echt AMAZING ?