LOAVIES

Demi

GEWELDIGE KLEDING!!! Hele kledingkast hangt vol met jullie kleding

Julia

Super leuke kleding en snelle levering!

Robine

Hele leuke kleding en altijd een goede sale! Ik ben enthousiast!!!

Hi!
Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze items. Hopelijk zien we je snel terug bij LOAVIES ๐Ÿ’˜

S

Geweldig!!! Teveel leuke dingen om te kiezen!! Ben weer blut :-)

Zara

Hele goede ervaring! Ik vond het ook heel fijn dat er een vind jouw maat optie was ik struggle zelf namelijk heel erg met mijn maat vinden! Misschien is het toevoegen van een matentabel nog een goed... Hele goede ervaring! Ik vond het ook heel fijn dat er een vind jouw maat optie was ik struggle zelf namelijk heel erg met mijn maat vinden! Misschien is het toevoegen van een matentabel nog een goed idee? Voor de rest heel fijn!

Hi!
YAY! Bedankt voor je positieve review, dit waarderen we enorm. Zien we je snel terug bij LOAVIES? Hope so! ๐Ÿ’—

Pien

Hou van de kleding , I love ittt

Rachel

GE-WEL-DIG! Bestel altijd via Loavies ?

Miranda

Super mooie kleding