LOAVIES

Mirjam

Top collectie! Mooie site!

Britte

Altijd fantastische aanvullingen voor in mijn kledingkast! Love it!

Sabine

Hebben net altijd weer wat andere kleding dan andere kleding winkels of sites

Hi!
Yay! Thanks voor je positieve review babe - dit waarderen we enorm πŸ€— Zien we je snel terug op onze webshop? Hope so! πŸ’—

Diane

Hele leuke kleding en snelle levering!

Sarah

Super leuke kleding en leuke korting nu!

Hi!
Yay! Thanks voor het geven van 5 sterren πŸ’₯ Hier worden we heel blij van. Hopelijk zien we je snel weer terug op onze webshop πŸ’˜

Lindsey

Super leuke items!

Romy

I love it so much

Esmee

Loavies is de beste kleding site ooit !

Hi!
Yay! Thanks voor het geven van 5 sterren en dit fantastische compliment πŸ’₯ Hier worden we heel blij van. Hopelijk zien we je snel weer terug op onze webshop πŸ’˜

Manon

Ik beveel loavies absoluut aan. Super snelle levering en super fijne klantenservice!!

Michelle

Overzichtelijk en heel prettig