LOAVIES

2582 reviews
Write a review

100% of the customers recommend this company.

Tessa Jane

Great!

Hi!
YAY! Bedankt voor je positieve review, dit waarderen we enorm. Zien we je snel terug bij LOAVIES? Hope so! 💗

Romani

It was awsome! Find nice things

Hi!
Yay! Thanks for your positive review babe - we really appreciate it 🤗 Will we see you back in our webshop soon? Hope so! 💗

Liesa

Toffe kleren goede verzending

Hi!
YAY! Thanks voor het geven van 5 sterren. Hier worden we heel blij van. Hopelijk zien we je snel weer terug bij LOAVIES. 💥

Kay

Your socials always make me want to shopppp!!

Valeriia

I liked it!

Brígida

Eu ameiii todas as peças, lindas :)

Esmee

Ik hou echt van Loavies. Ze zijn super snel en ze hebben super veel leuke kleding. Wanneer er iets mis gaat staan ze super snel voor je klaar en komt het altijd goed. Ze zijn super vriendelijk.

Leonie

Nice!

Paola

Love to shop by lovies✨.

Noella

Always inspired and fashionable choice.