LOAVIES

1261 reviews
Write a review

100% of the customers recommend this company.

Sophie

Yes!!! I love it!

Hi!
Yay! Thanks for your positive review babe - we really appreciate it 🤗 Will we see you back in our webshop soon? Hope so! 💗

Sennaa

Fast, easy, loved it!

floor

Love the outfits, fast delivery and great website.

Evelien

Love the service and the clothes!

Petra

Yes indeed, it is awesome everytime. I do keep coming back! For many years already!!

Marissa

I like loavies a lot, it is a amazing shop! And i’ll like to shop here again

Stef

De kwaliteit van de kleding vond ik matig
- veel stiksels, knoopjes half eraan hangend
- lijmresten op schoenen.
- 5 euro kosten voor het retouren, terwijl producten kapot zijn. De kwaliteit van de kleding vond ik matig
- veel stiksels, knoopjes half eraan hangend
- lijmresten op schoenen.
- 5 euro kosten voor het retouren, terwijl producten kapot zijn.

Ziet er mooi uit op de website, maar ik kom bedrogen uit :((((

Hi!
Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je ontevreden bent over de kwaliteit, onze excuses daarvoor!
Zou je hierover contact willen opnemen met onze customer care? Zij...
Hi!
Zou je hierover contact willen opnemen met onze customer care? Zij kijken graag met je naar een gepaste oplossing!
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Love, Ellis from LOAVIES

Finja

I love the clothes <3

Hi!
Thank you so much for giving us this super sweet review! This means a lot to us. Hopefully we will see you again soon in our webshop 💘
Love, Bo from LOAVIES

Renee

Het was geweldig, ik kom terug! Top kwaliteit kleding en altijd snelle levering

Hi!
Thanks voor je review en wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze levering, dit waarderen we enorm! Zien we je snel weer terug op onze webshop? Hope so! ✨
Love, Ellis van...
Love, Ellis van LOAVIES

lisa

Loavies is echt een stijlvolle webshop met de nieuwste trends! Er worden telkens leuke acties aangekondigd waardoor het shoppen nog leuker wordt! Ik raad het zeker aan iedereen aan

Hi!
Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring bij ons hebt gehad! Zien we je snel weer terug op onze webshop? Hope so! 🙌
Love, Ellis van LOAVIES