LOAVIES

753 reviews
Write a review

100% of the customers recommend this company.

Eline

It was just awesome

Hi!
Thank you for your positive review! We’re so glad that you’re happy with our service. Hope to see you soon again in our webshop! 🤗

Charlotte

Its awesome!

Hi!
Thank you so much for giving us this kind review! Lovely to read that you’ve had such a positive experience with us - hopefully we will see you soon again in our webshop 🤗
Love, Esmee...

Maud

Ik hou van loavies en hun georganiseerde website! Daardoor scroll je er lekker gemakkelijk doorheen.

Hi!
Wauw 5 sterren 🙌 Thanks babe voor je lieve woorden! Veel plezier met je nieuwe LOAVIES items. Ik weet zeker dat je ze gaat rocken ✨

Marie

Heel fijn om te shoppen bij Loavies! Altijd heel veel en duidelijke foto’s. Ook zeker een meerwaarde dat je mensen hun insta Posts kan zien met het artikel aan!

Hi!
Wauw 5 sterren 🙌 Thanks girl dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven. Dit waarderen we enorm! Zien we je snel weer terug op onze webshop? Hope so!
Love, Esmee...

Yoshi

It was just awesome!! I’ll keep coming back

Hi!
Thanks babe for your positive review, we really appreciate it! Have fun wearing your new LOAVIES items and we hope to see you back in our webshop soon 🤗

Jana

Super leuke kleren om uit te kiezen! 1000%% love it!

Hi!
Bedankt voor je bericht en wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze items! Hopelijk zien we je snel terug bij LOAVIES 💘

Bronty

Loavies is amazing! I love it! High quality and love al those colors. I come back soon to buy something new again ;)

Hi!
Thanks girl for your positive review - so sweet! We’re so glad to read that you’re satisfied 💗
Hope to see you soon again :)

Vivienne

I love shopping at LOAVIES!

Hi!
Hope to see you soon again :)

Hélouise

The perfect cute girly clothes!!!

Carmen

Supereuke kleding. Helemaal mijn ding!