LOAVIES

1784 reviews
Write a review

100% of the customers recommend this company.

Jaimy

Prachtige mode voor geweldige prijzen, de sale is geweldig!

Hi!
Yay! Thanks for giving us 5 stars ๐Ÿ’ฅ This means a lot to us. Hopefully we will see you in our webshop again soon ๐Ÿ’˜

Daphne

It was super easy and I like your clothes! I will definitely recommend you to my friends!

Hi!
Yay! Thanks for your positive review babe - we really appreciate it ๐Ÿค— Will we see you back in our webshop soon? Hope so! ๐Ÿ’—

Anna

Sempre tutto bellissimo!!!

Anna

Ogni volta novitร  sempre piรน belle!!

Eveline

Tijdje terug voor het eerst wat besteld zag het merk wel vaak voorbij komen en nu super blij en blijf ik bestellen !

Hi!
YAY! Bedankt voor je positieve review, dit waarderen we enorm. Zien we je snel terug bij LOAVIES? Hope so! ๐Ÿ’—

Femke

Very hot stufff

Marit

I love loavies 2 the max!

Jana

Always happy to order from loavies!! Original fashion and good quality!

Rosedin

Always wonderfull colouring clothes! Love all of it! All year!

Hi!
Thanks girl for your positive review - so sweet! Weโ€™re so glad to read that youโ€™re satisfied ๐Ÿ’—
Hope to see you soon again :)
Love, Sharon from LOAVIES

Natalie

Verslaafd aan Loavies ? al enkele jaren vaste klant, en elke keer opnieuw fan van jullie collecties!

Hi!
YAY! Thanks voor het geven van 5 sterren. Hier worden we heel blij van. Hopelijk zien we je snel weer terug bij LOAVIES. ๐Ÿ’ฅ
Love, Sharon from LOAVIES