Livis

Livis Ook benieuwd naar feedback over de webshop Livis? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company746
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Livis met 8.6/10. Gebaseerd op 746 ervaringen.

MA Min
MA Min

Ervaringen cursus

De EHBO bij Volwassenen Herhaling is prima te volgen, de online filmpjes en tekst zijn duidelijk, en de toetsen zorgen voor een goede herhaling. De praktijkles zorgt er daarnaast voor dat je nog eens in het echt kan oefenen, en de details weer goed onder de knie krijgt. Het enige wat ik eigenlijk mis is een naslagwerk dat ik uit kan printen zodat ik af en toe de juiste handelingen even kan doornemen zonder internet in de buurt.

Prima.

Confetty
Confetty

Ervaringen cursus

de cursus is duidelijk... genoeg hoofdstukken ...duidelijke uitleg... fijn met de voice-overen/of filmpjes.
Prima eerste kennismaking!!!

Verhelderend.

Ervaringen cursus

Ik heb EHBO voor kinderen gevolgd. Ik vind de online theorie leerzaam. De praktijk programma is goed.

Goede ervaring!.

Ervaringen cursus

Ik heb de herhalingscursus ehbo bij baby's/kinderen cursus gevolgd. Ik vond het fijn dat ik de theorie gewoon thuis kon doen wanneer het mij uitkwam. De praktijkbijeenkomst was informatief en het was fijn om te oefenen met casussen!

Aanrader!.

nick iersel
nick iersel

Ervaringen cursus

Ik heb de kinder EHBO gevolgd, online is goed te volgen, persoonlijk had ik wat moeite om me door de stof heen te worstelen.
Praktijk gedeelte was zeer leerzaam, en goed te volgen.

Leerzaam.

Gusta klaver
Uitstekend (10/10)
Gusta klaver

EHBO voor kinderen.

Score voor Livis:5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

De praktijkles van gisteravond in hilversum was subliem! .
met veel verrassingen in de praktijk. rollenspel. levendig en zeer professioneel.

Stefan
Stefan

Ervaringen cursus

Ik heb de cursus EHBO bij Baby's en Kinderen gevolgd. De online training was leerzaam maar mag iets meer filmpjes met handelingen bevatten. De praktijk training was erg goed. De docent had duidelijk verstand van zaken en ook nog eens humor!

Praktisch.

Ervaringen cursus

Ik heb de cursus EHBO bij Volwassenen gevolgd. Hoewel ik erg zenuwachtig was voor de praktijksessie is die zeer prettig verlopen. De docente was heel vriendelijk en legde alles duidelijk uit, en er was ruimte voor vragen. Ik ben wel een stuk langer met de theorie bezig geweest dan de tijd die ervoor staat.

Ehbo 101.

monique van den bosch
monique van den bosch

prima te doen

Zou je dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed om weer eens alles te herhalen....

BBoogh
Prima (7/10)