AS Watson

Ik heb niet vaak rechtstreeks een opdracht geplaatst. Enkel een ervaring dat ik terugkoppeling kreeg vanuit een leverancier die in de Franse vertaling (vertaald door Concorde) veel fouten vond, of... Ik heb niet vaak rechtstreeks een opdracht geplaatst. Enkel een ervaring dat ik terugkoppeling kreeg vanuit een leverancier die in de Franse vertaling (vertaald door Concorde) veel fouten vond, of vond dat het beter op een andere manier verwoord kon worden in het Frans.

Opdracht is makkelijk te plaatsen.

Vertalingen lijken niet altijd te kloppen. Zitten veel fouten in.

Beste mevrouw Bouw,
Beste mevrouw Bouw,
Met jouw collega mevrouw Bras hebben wij afgesproken dat er vertaalinstructies komen en een eventuele terminologielijst, daarnaast zullen wij zorgen voorkeursvertalers.
Wij hopen in de toekomst weer positieve reviews te mogen ontvangen.

WKZ afd. Kikker

Snelle service, juiste vertolking

snel geregeld, juiste tolk

joost van Ginneken / Triodos Bank

De (vooralsnog) eenmalige ervaring was over het algemeen goed. het verschil in kwaliteit van de vertalers was echter wel merkbaar.

mr cas van heugten advocaat te sittard

Tolk albanees . geen reguliere tolk met cerficicaat beschikbaar. alleen nog tolk die onderweg was en ergens in een ruimte met achtergrondgeluiden was te bereiken. geluid en vertaling moeizaam.... Tolk albanees . geen reguliere tolk met cerficicaat beschikbaar. alleen nog tolk die onderweg was en ergens in een ruimte met achtergrondgeluiden was te bereiken. geluid en vertaling moeizaam. onvoldoende.

snelheid ondanks de niet-beschikbaarheid van een reguliere tolk

blijkbaar zijn er (soms ?) te weinig tolken Albanees beschikbaar; het was in mijn ervaring - als Piketadvocaat - een incident.

ggd

Doorgaans wel goed. Een enkele keer geen tolk beschikbaar maar ik heb de indruk dat men moeite doet.
Bij aanvraag commerciële tolk kan het wat efficienter (ook relatienummer geven??)

De meeste medewerkers zijn vriendelijk adequaat en behulpzaam.
Een enkele keer tref ik een sjagrijnig of kortaf persoon, of iemand die erg slecht luistert.

Ook voor commerciële tolkaanvragen zou ik het op prijs stellen wanneer daar een relatienummer voor is. Bij commerciele aanvragen wordt veel tijd verspild met zoeken naar adresgegevens van het... Ook voor commerciële tolkaanvragen zou ik het op prijs stellen wanneer daar een relatienummer voor is. Bij commerciele aanvragen wordt veel tijd verspild met zoeken naar adresgegevens van het bedrijf waar de rekekning heen moet.

Beste mevrouw Valk,
Bedankt voor uw feedback. We zullen de mogelijkheden tot een relatienummer voor commerciële opdrachten onderzoeken.

i regtop, ziekenhuis Bethesda Hoogeveen

nee

nee

Josephschool pijnacker

Twee maal een gesprek arabisch. Wisselende ervaring. Tolk 1 prima tolk 2 haperend

L. ten Vergert

De laatste weken enkele malen gebruik gemaakt van de tolkdienst

Nog niet erg veel ervaring met dit bedrijf.

Nog niet erg veel ervaring met dit bedrijf

FIOD

Omslachtig via Vertaalbureau naar concorde naar vertaler.
Rechtstreeks 1 op 1 naar vertaler voorkomt vertraging en extra kosten.

Kosten zijn in verhouding veel te hoog.

Kosten verlagen.

Stone Chamber

Onbetrouwbaar. Ik heb via Concorde Express twee vertalingen ingestuurd. De eerste vertaling was binnen een paar uur binnen. De tweede vertaling zou uiterlijk om 18:00 geleverd worden. Toen er om... Onbetrouwbaar. Ik heb via Concorde Express twee vertalingen ingestuurd. De eerste vertaling was binnen een paar uur binnen. De tweede vertaling zou uiterlijk om 18:00 geleverd worden. Toen er om 18:00 niks was heb ik gebeld, toen kreeg ik iemand te spreken die niet wist dat Concorde Express een afdeling was en dat verder iedereen al naar huis was. er waren meerdere gesprekken nodig om uiteindelijk te vertaler terug te laten komen om de fout te corrigeren.

Beste Colin,
Beste Colin,
Zoals telefonisch besproken vinden wij het jammer dat je niet bij de juiste contactpersoon terecht bent gekomen. Wij zullen de feedback meenemen en kijken naar de mogelijkheden tot het aanstellen van een vast contactpersoon voor Concorde Express buiten kantoortijden.
Bedankt voor de feedback en we hopen in de toekomst een positieve review te mogen ontvangen.