Port of Amsterdam

Fijne samenwerking met Niels

R.Aagtjes/ziekenhuis Nij smellinghe Drachten

dnoDoen Hoorn

Hoe de vertaling was dat weet ik niet omdat ik de taal niet spreek. Wel had ik de indruk dat de cliënt begreep wat ik hem vroeg. Of ik tevreden ben over de facturatie etc. achteraf dat weet ik nog... Hoe de vertaling was dat weet ik niet omdat ik de taal niet spreek. Wel had ik de indruk dat de cliënt begreep wat ik hem vroeg. Of ik tevreden ben over de facturatie etc. achteraf dat weet ik nog niet omdat ik dat nog niet teruggehoord in mijn organisatie. M.a.w de verbeterpunten zijn om die vragen niet te stellen of anders te omschrijven anders zit er niet anders op als n.v.t in te vullen.

elisabethziekenhuis

Xxxx

xxxx

xxxxx

Douane NL

Deze zomer hadden wij vrij onverwacht een grote vertaalopdracht voor 14 opleidingsmodules, te realiseren in een voor ons en voor Concorde onbekend vertaalsysteem (XTM). Na enkele conference-calls... Deze zomer hadden wij vrij onverwacht een grote vertaalopdracht voor 14 opleidingsmodules, te realiseren in een voor ons en voor Concorde onbekend vertaalsysteem (XTM). Na enkele conference-calls (om de opdracht te specificeren|) kregen we een correcte offerte en een vaste contactpersoon. Concorde heeft ervoor gezorgd dat de vertalingen binnen de gestelde termijn werden uitgevoerd, met een team van 6 vertalers en 1 reviewer. Hierbij was er steeds contact over de planning en juiste terminologie met de contactpersoon, via mail en telefoon. Nadien is ook een kleine aanvullende opdracht binnen de termijn uitgevoerd, met als vertaler de eerdere reviewer.

Een prettig bedrijf, waar je goed mee kan samenwerken.

Ga zo door!

petra van Bentum rijnstate ziekenhuis

Het lukt over het algemeen goed om adhoc een tolk aan de telefoon te krijgen. Het beoordelen van de correcte vertaling is natuurlijk lastig voor mij. Soms is er meer tekst voor nodig om iets te... Het lukt over het algemeen goed om adhoc een tolk aan de telefoon te krijgen. Het beoordelen van de correcte vertaling is natuurlijk lastig voor mij. Soms is er meer tekst voor nodig om iets te vertalen. Een keer ervaring gehad dat de tolk de desbetreffende patiënt al eerder had getolkt. De tolk gaf toen verwijzingen naar een ander gesprek met een ander persoon, de tolk hierop gewezen dat dit niet zijn taak is.

de snelheid om adhoc een tolk aan de telefoon te krijgen

doorverbinden na aanmelding gaat niet altijd soepel
ondanks relatienummer toch vaak gegevens opnieuw moeten doorgeven

Soetrati Phaf, gemeente Dordrecht

Mijn ervaring met Concorde is heel positief. Goed te woord gestaan en de vertaling - waarbij haast geboden was - is keurig op tijd afgeleverd.

Klantvriendelijk en snelle service.

Bij de tweede vertaling werd het document aangeboden via een link. Daarbij kon je de bijgeleverde code gebruiken. Ook moest er een wachtwoord aangemaakt worden. Dat vond ik niet plezierig, temeer... Bij de tweede vertaling werd het document aangeboden via een link. Daarbij kon je de bijgeleverde code gebruiken. Ook moest er een wachtwoord aangemaakt worden. Dat vond ik niet plezierig, temeer daar de eerste brief meteen via de email werd aangeboden. Nadat ik hierover heb gebeld, heb ik het document alsnog als bijlage ontvangen.

Dick Nieuweboer, Gemeente Heemstede

Prima, professioneel, niets op aan te merken

Professioneel

Nee

ABC Translators

Eerste ervaring met dit bedrijf. er zaten een paar echt storende missers in de vertaling plus deels zeer letterlijk vertaald.
bij onze interne controle bleek dat er echt nog wat tijd in ging...
bij onze interne controle bleek dat er echt nog wat tijd in ging zitten voordat de vertaling door kon naar de klant. dat is niet de bedoeling wanneer je een vertaling bestelt, dat doe je buiten de deur als je het al heel druk hebt namelijk!

nee

sneller reageren op emails of bij vragen/onduidelijkheden
na 3 verzoeken nog steeds geen getekende geheimhoudingsverklaring retour ontvangen!

Reactie Acolad Netherlands:

Beste heer/mevrouw,
Beste heer/mevrouw,
Wij hebben het betreffende project bekeken en inderdaad geconstateerd dat de vertaling niet naar behoren is. Onze excuses! Wij maken een aantekening in het dossier van de vertaler en u ontvangt een credit nota.
Wij hopen dat u na uw volgende vertaalproject wel tevreden bent.
Concorde