RichtingEvenwicht

Soepele communicatie, snelle levering, prettig contact

PolyPlastica B.V.

Snelle en vriendelijke communicatie, keurig aan afspraken en deadlines gehouden.

Aegon

Goed. Snel. Persoonlijk.

Dianne Kers Vanbreda

Prima ervaring

WE Belgium

Zeer goede vertalingen. Ook wanneer er dringende vertalingen zijn kunnen zij altijd onze deadline halen.

snelheid en vriendelijkheid

Dante le Poole

Uitstekende ervaring, zeer klantgeorienteerd

Zeer klantgeorienteerd, pro-actieve communicatie, snelle respons

Vertaalcapaciteit

Leon van Leersum, REDEPT Cresa

Bestelling werkt heel snel. We verwarrend als je daarna wordt beantwoord door een onderaannemer. Zou beter zijn om als één brand met één voice naar buiten te treden.

Er bestaat wel twijffel over de juistheid van de vertaling. Uiteraard kunnen we het niet zelf verifiëren, maar bij mensen die wel wat vaardiger zijn in de doeltaal, geven aan dat de tekst "vreemd... Er bestaat wel twijffel over de juistheid van de vertaling. Uiteraard kunnen we het niet zelf verifiëren, maar bij mensen die wel wat vaardiger zijn in de doeltaal, geven aan dat de tekst "vreemd voelt" en niet door een native is geschreven.

Reactie Acolad Netherlands:

Beste klant,
Beste klant,
Bedankt voor uw reactie op onze dienstverlening. Klanten hebben standaard de mogelijkheid tot revisie bij een vertaling om een zo goed mogelijk resultaat te realiseren.
Daarnaast realiseren we dat het verwarrend kan zijn dat we op dit moment nog meerdere merknamen voeren. Er zijn geen onderaannemers, we zijn één bedrijf.
Vriendelijke groet, Livewords.

m.muijlwijk - Ministerie van Financiën

Zeer snelle en kwalitatief goede vertalingen.

PostNL Security

Kwaliteit vertaling is door mij niet aan te geven. Kwaliteit zal een interne borging moeten zijn.

Snelheid, er moest meerdere malen gevraagd worden hoe lang e.e.a. nog ging duren.

MeMo2

Prima, snelle opvolging. Kwaliteit voor nd ik momenteel nog lastig beoordelen.