2081 beoordelingen

x

Vriendelijk

vlot contact

Verbeterpunten of tips?

beschrijving afstanden tussen planken, nakijken op beschadiging

Beste Peggy,
Dank je wel voor je feedback.
Beste Peggy,
Dank je wel voor je feedback.
We controleren al onze producten voor ze de werkplaats verlaten maar mocht er onverhoopt toch iets misgaan dan mag je altijd een mail met duidelijke foto's sturen naar customerservice@livengo.nl.
We kijken dan samen naar een oplossing.
Team Livengo

Mevr. Kathleen Massart

Super service! Ik had me vergist bij de bestelling en Livengo heeft dit schitterend opgelost zonder extra kosten aan te rekenen. Steeds vriendelijk en zeer hulpvaardig.

Schitterende klantenservice

Mevr. Nathalie Gielissen

Zeer goede ervaring erg klantvriendelijk, goede service en mooi product mogen ontvangen.

Klantvriendelijkheid en service

Nvt

Beste Nathalie,
Wat een fijne score voor ons. Dank je wel voor het invullen en nog veel slaapplezier.

Mevr. Suzanne Zaaijer

Via website gevonden, in de showroom gaan kijken en later een bed gekocht met wat aanpassingen

goede klantenservice; mooie producten; goede levering

nee

Beste Suzanne,
Leuk dat je in onze showroom in Riethoven bent geweest en dat alles naar wens is verlopen. Nog een fijne dag.

Peter

Een 10 met een griffel!

heldere informatievoorziening, goede service en prima communicatie wat betreft bezorgdatum en montage

Verbeterpunten of tips?

ga zo door mensen; jullie doen het super goed!!

Hoi Peter,
Wat fijn om te horen. Dank je wel voor je leuke feedback.

Irrie

Geweldig

Makkelijk zoeken en vergelijken. Dat je zelf de maten kan aanpassen

Verbeterpunten of tips?

Geen. Als je ergens over twijfel dan bel je en krijg je leuke dames aan de lijn die meedenken. En nog veel leuker. Ik had twee nachtkastjes besteld en ik werd gebeld of ik niet een rechtsdraaiend... Geen. Als je ergens over twijfel dan bel je en krijg je leuke dames aan de lijn die meedenken. En nog veel leuker. Ik had twee nachtkastjes besteld en ik werd gebeld of ik niet een rechtsdraaiend en een linksdraaiend wou hebben. Had dat verkeerd aan gevinkt. Lief he

Beste Irma,
Wat een lieve beoordeling. We worden er bijna verlegen van. Dank je wel. Nog veel slaapplezier.

Dhr. Dirk Van Lantschoot

Van bezoek in de showroom, online bestelling tot levering, alles was top !

Prijs/kwaliteit

Doe zo verder bezig !

Reactie Livengo.nl:

wow, Dirk. Dank je wel voor de enthousiaste beoordeling. Daar doen we het voor. Nog een fijne dag.

Mevr. Marijke van Dijk

Goede website voor goede keuze. Fijne service wanneer je vragen hebt en zeer vlotte en vriendelijke levering.

Eenvoudige vragen en keuze

X

Beste Marijke,
Dank je wel voor de positieve reactie en score. Fijn om terug te lezen.

Mevr. A. Dirkx

Goed advies en snelle levering.

Goed advies

Verbeterpunten of tips?

Betreffende het nachtkastje: we begrijpen dat dit een standaard kastje is waar evt een lade in geschoven kan worden. Echter als je de lade er half uittrekt kantelt deze en valt eruit. Daarna... Betreffende het nachtkastje: we begrijpen dat dit een standaard kastje is waar evt een lade in geschoven kan worden. Echter als je de lade er half uittrekt kantelt deze en valt eruit. Daarna moeilijk terug te schuiven. Door een extra lat boven de lade te schroeven hebben we dit probleem opgelost.

Reactie Livengo.nl:

Bedankt voor de feedback. Het is fijn om te horen dat jullie over het algemeen tevreden zijn over de geleverde producten. Het nachtkastje had een ladestoppertje moeten hebben inderdaad (een klein... Bedankt voor de feedback. Het is fijn om te horen dat jullie over het algemeen tevreden zijn over de geleverde producten. Het nachtkastje had een ladestoppertje moeten hebben inderdaad (een klein houten blokje). Ik denk dat de werkplaats deze vergeten is. Onze excuses. Fijn dat jullie het zelf al op hebben kunnen lossen.