2081 beoordelingen

Orderproces

2081 Reviews

Jack Tuip

Heel goed en kon ook aangeven wat ik wilde aanpassen.

De juiste afmetingen

Verbeterpunten of tips?

De lattenbodemdragers zouden geschuurd mogen zijn na het afkorten.
De lattenbodemdragers zouden geschuurd mogen zijn na het afkorten.
Ook werd mij geadviseerd om op de hoeken extra schroeven te monteren maar heb die niet meegeleverd gekregen.( Ik vergeten te vragen)

Miranda Versluijs

Top ervaring! Super service, netjes binnen de ver vooraf gemaakte afspraak en de dag zelf ervoor nog een extra bevestiging/reminder. Een uur voor aanvang keurig netjes een belletje! Echt ontzettend... Top ervaring! Super service, netjes binnen de ver vooraf gemaakte afspraak en de dag zelf ervoor nog een extra bevestiging/reminder. Een uur voor aanvang keurig netjes een belletje! Echt ontzettend fijn!

Daarnaast nog twee fantastisch leuke mannen, die keurig netjes het bed naar boven hebben gebracht en zelfs nog in elkaar gezet hebben voor ons! Wát een top bedrijf met een top service!

Het eerst volgende bed gaan we ook zeker weer hier aanschaffen! Bedankt toppers van Livengo!

Service, vriendelijkheid en perfect volgens afspraak!

Verbeterpunten of tips?

Ik wou dat ieder bedrijf op deze manier werkt. Het kan dus blijkbaar wel!

T.J.M. Teunissen

Super!
We hebben nu drie nachten op ons nieuwe bed geslapen, tot nu toe zijn we erg tevreden.

Duidelijke website, snelle levering, fijn dat bed gemonteerd werd, sympathieke medewerkers.

Geen idee....

Renate de Boer

Super positief! Controlerend teloontje om bestelling door te nemen. Geweldige bezorging en service en goed bed en matra, chapeau!

Communicatie en vriendelijkheid

Lex Blok

Top,

bestelling gemakkelijk, levering op afspraak en op tijd, aardige mensen. Eventuele probleempjes tet plekke opgelost.

Verbeterpunten of tips?

Volgende keer niet van tevoren al teveel koffie drinken....dan blijf ik er niet mee zitten ;-)

Esther Bos

Had het bed drie weken geleden besteld. Werd 5 minuten later gebeld door een aardige dame die mijn bestelling helemaal doornam en een bezorgingsafspraak met me maakte. Toen het werd geleverd, hadden... Had het bed drie weken geleden besteld. Werd 5 minuten later gebeld door een aardige dame die mijn bestelling helemaal doornam en een bezorgingsafspraak met me maakte. Toen het werd geleverd, hadden ze het vrij snel in elkaar gezet en nu heb ik er 1 nachtje op geslapen en het slaapt super. Ben er erg blij mee! Het is ook een heel mooi bed. Ik heb het hout onbehandeld en het past precies bij mijn kamer :)

Mooi bed en slaapt heerlijk

David Janssen

Zeer prettig

Nvt

Nvt

C Jansen

Prima, prettig, kundig.

De losse omgang bij het plaatsen met de persoon met een beperking was top.

Niet

Gast

Uitstekend

Goed nalopen van de bestelling, geen fouten dus!
Snel via whatsapp en sms gecommuniceerd over bestelling en levering, die ook vlotjes en gezellig is verlopen.

Verbeterpunten of tips?

Soepel omgaan met vragen van de klant, inspelen op problemen door de situatie van te voren goed in kaart te brengen. Wij hebben gezien de parkeernood voor onze deur in Brussel, ook even... Soepel omgaan met vragen van de klant, inspelen op problemen door de situatie van te voren goed in kaart te brengen. Wij hebben gezien de parkeernood voor onze deur in Brussel, ook even bijgesprongen door de parkeermeter te vullen maar de 2 bestellers waren INDERDAAD zoals gezegd, met de 2 bedden binnen het half uur klaar. Chapeau!!!

Mevr. C M Sao

Super Service. Bedden gekocht. Bij de levering bleek toch niet voor ons geschikt. Contact gehad, nieuwe bedden uitgezocht en 3 wkn later omgeruild. Zijn er super blij mee. Kunnen maar 5 sterren... Super Service. Bedden gekocht. Bij de levering bleek toch niet voor ons geschikt. Contact gehad, nieuwe bedden uitgezocht en 3 wkn later omgeruild. Zijn er super blij mee. Kunnen maar 5 sterren geven, maar van ons krijgen jullie een 10+ BEDANKT

Super vriendelijke en goede service

niks negatiefs