Reviews

9.1 / 10
1641 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Informatie op de website
8.7/10
Bestelgemak
9.3/10
Snelheid levering
9.5/10
Klantvriendelijkheid
8.8/10
Reactiesnelheid
8.7/10

1641 Reviews

Anton
1/10

Mail wordt direct beantwoord das mooi.
Code die niet werkt, niet mooi sorry, heb geen code meer , niet mooi
Betaling terug storten beloofd
op 29-8-2017
Van: Qdistribu...


Stijn Stuart
1/10

Productomschrijving nep. Product is niet wat er staat, in plaats daarvan krijg je een code van iets heel anders waar je niets aan hebt. Service doet niets.

Sterke punten

Kopen gaat snel. Wel nep, dus snel geld kwijt.

Verbeterpunten of tips

Graag echte producten.

Reactie Livekaarten.nl:

Beste Stijn, met de 20 Euro PSN card kunt u in de Playstation store de Shark Card kopen.
Groetjes,
Maikel


Malak
1/10

Ik kan niet het code voor card play invoelen?????welke land jullie bedrijf ??

Reactie Livekaarten.nl:

Beste Malak, de code Google Play Gift Card 10 USD werkt enkel op een Google Play Dollar account. Heeft u dit?
Groetjes,
Nathalie


Dre
10/10

Weer super snel binnen ga zo door


Eurrnick de Windt
10/10

Eenvoudig


Henk Kaiser
10/10

Totnogtoe positief

Sterke punten

Binnen een paar minuten kan mijn zoon weer verder spelen, leuke aanbiedingen

Verbeterpunten of tips

Doorsturen naar betalen is soms wat traag


Anoniem
4/10

Als er iets aan de hand is met de code en een abonnement niet geactiveerd kan worden, wordt je met een kluitje in het riet gestuurd.

Sterke punten

nee

Verbeterpunten of tips

Reageer op de klacht zelf als er gemaild wordt en stuur niet een standaard mail waar ik niks aan heb.


Anoniem
9/10

Zeer goed, alleen de informatie over het spel of product zou iets netter kunnen zijn

Sterke punten

makkelijk afrekenen

Verbeterpunten of tips

makkelijker beschrijving van het product


Anoniem
1/10

Oplichters

Verbeterpunten of tips

Geen andere regio kaarten verkopen

Reactie Livekaarten.nl:

Beste, sorry voor mijn late reactie. Ik heb de fout gevonden in uw code, dit was inderdaad een verkeerde regio kaart . Ik heb € 46,45 terug overgemaakt naar uw rekening. U zult dit uiterlijk Vrijdag weer op uw rekening hebben.
Groetjes,
Nathalie


Anoniem
6/10

Ik kocht een xbox live kaart voor 12 maanden. Toen ik deze wilde invullen, kreeg ik de melding dat de code uit een ander land kwam en dus niet kon worden ingewisseld. 1,5 uur aan de telefoon met...

Verbeterpunten of tips

nederlandse codes uitgeven