Snel besteld alleen pakket is na een week nog steeds niet binnen.

Snel besteld en informatie naar klant is goed

Reactie Little Wannahaves:

Hoi Lisanne, ik heb het meteen even nagekeken waarom jouw bestelling zo lang onderweg is geweest. Dit heeft volgens PostNL te maken met de periode rond Hemelvaart waar er een aantal dagen niet... Hoi Lisanne, ik heb het meteen even nagekeken waarom jouw bestelling zo lang onderweg is geweest. Dit heeft volgens PostNL te maken met de periode rond Hemelvaart waar er een aantal dagen niet gewerkt is. Ik zie dat je het vandaag wel hebt ontvangen. :) Veel plezier ermee! Groet Jasper

Zeer positief!

Klantvriendelijk, direct contact, meedenkend, snelle service, terug storting van verzendkosten, Jasper als aanspreekpunt. Geweldig!

Diana Westra

Kom graag in de winkel maar deze keer te weinig tijd dus maar besteld. Te gekke kindergadgets, mooie knuffels en elk jaar komen we voor de Saltwater Sandals.

Hele aardige verkoper en mooie spullen!

Zeer tevreden.

Prima service en levering. Leuk ingepakt als cadeau.

Eerste keer bestellen, maar zeker tevreden!

Levertijd. Verzorgd ingepakt. Leuke producten.

Super snelle levering van mooie producten, precies wat er besteld is

Snelle levering mooie producten en een persoonlijk kaartje heel leuk!

Zeer snelle service ! Ook telefoontje gekregen om iets te checken omdat ik mijn adres niet volledig had ingegeven bij bestellen.

Klantvriendelijk

Super

Zeker één van mijn beste online aankoop ervaringen!

Zeer snel, veel zorg en aandacht (elk artikel verpakt in een geschenkpakket)

Reactie Little Wannahaves:

Dankjewel voor je positieve review!!!

Fisher price classic platenspeler besteld, snel geleverd en leuk ingepakt en een leuk geschreven kaartje erbij. Er is echt een persoonlijke tint aan gegeven.

Snel, netjes, persoonlijk