Lisette Linssen

Super fijne site met leuke kinderkleding en speelgoed, iets wat je hier nergens krijgt!

Leuk dat jullie alles inpakken (alleen misschien n klein kaartje eraan waar wat in zit) hihi

Annelotte

Snelle verzending, de bestelde producten waren leuk ingepakt en er zat een persoonlijke boodschap bij. Kortom, super! Ik heb er een nieuwe favoriete winkel bij!

Persoonlijke boodschap en leuke verpakking!

Mijn favoriete webshop, super leuk assortiment en altijd snel verzonden!

Sandrab

Een heel leuke korting gekregen op een adventskalender van Design Letters. Ik vind het wel erg spijtig dat de adventskalender niet in de luxe geschenkdoos zat terwijl het wel zo op de website... Een heel leuke korting gekregen op een adventskalender van Design Letters. Ik vind het wel erg spijtig dat de adventskalender niet in de luxe geschenkdoos zat terwijl het wel zo op de website vermeld staat. Ik vind het vooral spijtig omdat ik al mijn interieuraankopen in de originele verpakking bewaar.

Snelle levering, overzichtelijke site, leuke koopjes

Fijne service en het product is netjes ingepakt met een persoonlijk kaartje erbij. Erg leuk!
Helaas is het product alleen niet op de gekozen datum geleverd.

Persoonlijkheid

Superleuke winkel en goede service! Reageert snel en denkt mee. Fijn!

Irma

Levering snel ontvangen, alles mooi verpakt

persoonlijke aanpak - elk artikel was mooi verpakt - snelle leverin - en zeker niet in't minst erg leuke spullen

Vlotte levering, mooi ingepakt en een kaart met een handgeschreven boodschap.

Persoonlijke touch
Vlotte reactie
Mooi ingepakt

Joke Daniels

Heel vriendelijke, snelle en flexibele service. Een wijziging aan de bestelling werd met de glimlach opgelost!

Snel, flexibel, vriendelijk!

Jason

Ik heb een knuffel besteld bij Little Wannahaves.
Order was goed ontvangen en netjes verpakt met een persoonlijke boodschap. Erg leuk!

Snel, persoonlijk en goede producten!