Zehra Çaput

Snel verzonden super mooi ingepakt

Suzanne

Goed!

Persoonlijk bericht, brievenbuspost

Poeifang Cheung

Superfijne winkel, ik kom er heel graag.
Superfijne winkel, ik kom er heel graag.
Nu in tijden waar we minder buiten komen is de webshop een goede alternatief. Leuke mails en website, breed assortiment met kwalitatief goede en vooral mooie producten. Ik word altijd weer verrast.

De bestelling was snel geleverd en de pakket was netjes ingepakt. De gezellige kaartjes met een handgeschreven boodschap maakt het verschil. Die persoonlijke touch vind ik mooi. Jasper is... De bestelling was snel geleverd en de pakket was netjes ingepakt. De gezellige kaartjes met een handgeschreven boodschap maakt het verschil. Die persoonlijke touch vind ik mooi. Jasper is klantvriendelijk, hij kent zijn klanten en de persoonlijke service is top!

Els van Niekerk

Online bestelling gedaan naar zeer grote tevredenheid

goede en originele kwaliteit
uiterst vriendelijke verkoper, snel acterend
snelle bezorging

Esther Broos

Levering aan huis van speelgoedcadeautjes in Utrecht vanuit België ter gelegenheid van Pasen

Correcte en heel snelle levering van mooi verpakt speelgoed

Patricia Jansen

Super service!

Goede communicatie per mail, snelle levering. Persoonlijke boodschap in pakket.

Reactie Little Wannahaves:

Wat leuk om te horen, dank!

Remko

Wat een persoonlijke service in deze crisistijden: een kraambezoek wat we niet kunnen brengen wordt door Little Wannahaves een beetje goedgemaakt door ons cadeau in te pakken en ons persoonlijke... Wat een persoonlijke service in deze crisistijden: een kraambezoek wat we niet kunnen brengen wordt door Little Wannahaves een beetje goedgemaakt door ons cadeau in te pakken en ons persoonlijke bericht mee te sturen. Thanks!

Persoonlijk contact en service

Reactie Little Wannahaves:

Heel erg bedankt voor je fijne review!

Marina Rijs

Super blij met mijn aankoop en wat een top service!

Mooi producten

Reactie Little Wannahaves:

Fijn om te horen, bedankt!

Carina

Ik heb een fijne ervaring. Mooie spullen te koop.

Alles super mooi ingepakt!

Graag gedaan, dankjewel!

Cora Fokker

Goed!! Product was super snel binnen

Snelle verzending

Bedankt!