Steven

Zeer goed geholpen. Raad iedereen jullie service aan.

Ewoud

Om voorstel afgewezen en met advocaat naar zitting geweest. Ipv rijontzegging een voorwaardelijke rijontzegging! Dus verschil tussen tik op vingers of problemen met mijn werk! Zeer dankbaar!

A den Hartog

Zeer slecht, 4 maal te horen gekregen " morgen dien ik het bezwaarschrift in" toen waren we bijna 3 weken verder. Kreeg ook te horen dat het bezwaarschrift binnen 2,5 A 3 weken afgehandeld zal...

Reactie Lion Legal:

Zoals vorige maand al met u telefonisch is besproken werd de miscommunicatie deels veroorzaakt door persoonlijke omstandigheden. We hebben de situatie met u besproken en u had daar aan de telefoon veel begrip voor getoond, waarvoor dank.
Wij hadden eerlijk gezegd deze reactie dan ook niet van u verwacht.

ingrid weidema

Heb ik al gedaan, dacht dat van de politie kwam

H. van Brink

Ik heb slechts bemiddeld voor de buurjongen. Wat ik heb begrepen is dat hij uitermate in zijn schik was met de hulp van de advocaat. Tevens is de teruggaaf gerealiseerd binnen veel kortere termijn...

Reactie Lion Legal:

Bedankt voor uw positieve reactie: Beter een goede buur dan een verre vriend.

Mirjan A.

Ik ben goed geholpen. Ben nog wel aan het afwachten wat het CBR gaat doen dus wordt vervolgd.

Jan Fieten

Ik heb een week of 4 geleden om informatie verzocht. Kreeg direct een terugkoppeling met daarin de mededeling dat ik dezelfde dag zou worden teruggebeld. Aan het einde van de dag
gebeld...

Beste heer Fieten,

Vervelend dat u deze ervaring heeft gehad. Onze advocaten staan elke maand meer dan 100 personen bij met ingevorderde rijbewijzen en u bent eerlijk gezegd de eerste waarbij dit is gebeurt. Onze excuses daarvoor.

Elize

Na het klaagschrift mijn rijbewijs terug gekregen.

Jeroen Hasselt

Te hard gereden dom. Dankzij mevrouw Schaap mijn rijbewijs snel teruggekregen, bedankt.