Alex Leijten

Kortsamengevat: snelle service, uitstekende klantvriendelijkheid en een goed eindresultaat. Ik ben zeer tevreden over het geheel!

Steven

Zelfde dag teruggebeld, mijn informatie gemaild. Dag erna concept ontvangen van bezwaar. 1 week later rijbewijs terug!

L. Bos

De advocaat weet waar zij het over heeft en heeft bezwaar gemaakt. Onvoorwaardelijke rijontzegging omgezet naar voorwaardelijk! Dus ik kan de weg weer op. Superblij

Ron

Goed geholpen aan de telefoon.

Ron

Goede ervaring

Verbeterpunten

Geen verbeterpunten

JH (Haarlem)

Goed en duidelijk geholpen.

E. Schoon

Dhr vd Weerd heeft een klaagschrift ingediend waardoor ik mijn rijbewijs weer terug heb gekregen. Dus ben zeer tevreden

Mieke Tel

Zeer snel gebeld en goed geholpen. Om voorstel niet geaccepteerd en veel beter resultaat bedankt!

Niek

Ik heb mijn rijbewijs teruggekregen!

wvdpol

Zeer snel gereageerd maar nooit geen stukken ontvangen van de advocaat de heer vahl uit barneveld had het aangenomen voor 300 euro ex btw dus nu kon ik het zelf regelen is ook goed gekomen je krijg...

Reactie Lion Legal:

Door samenlopende (privé) omstandigheden aan de zijde van de advocaat is het in de communicatie niet goed gegaan. Wij betreuren dat ten zeerste en bieden daarvoor onze excuses aan. Wij zijn blij te horen dat u uw rijbewijs inmiddels toch terug heeft gekregen. De advocaat heeft ons laten weten dat u ondank een uitgebreid telefonisch onderhoud geen kosten verschuldigd bent geworden voor deze zaak en dat één en ander een ongelukkig incident betrof.