Connie

Via Ingevorderd-rijbewijs.nl kwam ik terecht bij Bart van Elst (Utrecht). Ik werd nog op dezelfde dag door hem teruggebeld en hij heeft mij meteen gerust gesteld. Hij heeft mij laten weten welke... Via Ingevorderd-rijbewijs.nl kwam ik terecht bij Bart van Elst (Utrecht). Ik werd nog op dezelfde dag door hem teruggebeld en hij heeft mij meteen gerust gesteld. Hij heeft mij laten weten welke stukken ik (zelfstandige ondernemer) aan hem moest leveren, om een goede case te bouwen. Meteen de volgende dag heeft hij een klaagschrift ingediend. Ook heeft hij bij de overheid achteraan gebeld om uit te zoeken waar mijn rijbewijs terecht was gekomen (die was eerst zoek). Dank de snelle actie van meneer van Elst kon ik drie weken nadat de rijbewijs was ingetrokken meteen voor de rechter en heb ik mijn rijbewijs voorlopig weer terug gekregen in afwachting van de zitting. Ik heb door de `investering`in een advocaat niet alleen heel veel geld bespaard (ik had met de taxi naar mijn werk moeten gaan, 100 Euro per dag), maar ook mijn vrijheid weer terug gekregen. Als moeder van een kleine baby heb ik mijn rijbewijs echt wel nodig. Ik zal in toekomst zeker beter op de snelheid letten, want je voelt je net een crimineel (ik heb mijn rijbewijs al 24 jaar, maar heb nooit een dergelijke overtreding gehad). Mocht het jou gebeuren, dan ben je bij ingevorderd-rijbewijs zeker in beste handen, mits je precies doet wat de advocaat je aanraadt. En de kosten voor een advocaat zijn eigenlijk lager dan ik had verwacht. Hartelijk dank Bart van Elst!

Alex Leijten

Kortsamengevat: snelle service, uitstekende klantvriendelijkheid en een goed eindresultaat. Ik ben zeer tevreden over het geheel!

Steven

Zelfde dag teruggebeld, mijn informatie gemaild. Dag erna concept ontvangen van bezwaar. 1 week later rijbewijs terug!

L. Bos

De advocaat weet waar zij het over heeft en heeft bezwaar gemaakt. Onvoorwaardelijke rijontzegging omgezet naar voorwaardelijk! Dus ik kan de weg weer op. Superblij

Ron

Goed geholpen aan de telefoon.

Ron

Goede ervaring

Verbeterpunten

Geen verbeterpunten

JH (Haarlem)

Goed en duidelijk geholpen.

E. Schoon

Dhr vd Weerd heeft een klaagschrift ingediend waardoor ik mijn rijbewijs weer terug heb gekregen. Dus ben zeer tevreden

Mieke Tel

Zeer snel gebeld en goed geholpen. Om voorstel niet geaccepteerd en veel beter resultaat bedankt!

Niek

Ik heb mijn rijbewijs teruggekregen!