Maarten

Goed geholpen, veel lagere straf dan voorstel OM. Bedankt.

T. van der Weerd

Formulier werkte nog niet helemaal, maar goed geholpen via de mail en tegen dezelfde prijs.

Lucas

Bedankt Bart van Elst voor het goede telefonische contact.
Bedankt Bart van Elst voor het goede telefonische contact.
Erg graag wil ik Bart van Elst bedanken voor de goede tips die ik telefonisch heb mogen ontvangen over een aanstaand hoger-beroep.
Bij het eerste contact merkte je dat hij een specialist is die zijn vak verstaat.
Ik zou zelfs zeggen had ik hem maar eerder gesproken/gespot
Hij is een echte aanrader.

Kuit

Ik ben zeer goed geholpen door advocaat Bart van Elst. Zowel telefonisch als via e-mail heeft advocaat van Elst zich over mijn zaak gebogen en mij met gratis raad en daad bijgestaan. Advocaat van... Ik ben zeer goed geholpen door advocaat Bart van Elst. Zowel telefonisch als via e-mail heeft advocaat van Elst zich over mijn zaak gebogen en mij met gratis raad en daad bijgestaan. Advocaat van Elst onderscheid zich duidelijk op een bewogen en meedenkende manier van vele andere advocaten, die ik heb leren kennen. En ik kan daarom advocaat van Elst ten zeerste aanbevelen om zijn betrouwbare, goedwillende en mee denkende indruk die hij bij mij achter liet.

Peter

Snel en professioneel hulp gekregen van dhr. van Elst.

Corine

Van Elst is een betrokken en ervaren advocaat die de tijd neemt om uitleg te geven. Een prettige raadsman.

S

Op alle punten zeer goed geholpen door mijn advocaat Dhr B van elst!

Niels de Pijper

Heel positief werd binnen een paar minuten terug gebeld en wist meteen waar ik aan toe was

Leo

Bedankt voor jullie advies.

Verbeterpunten

geen verbeterpunten