De verwachting om door een professional (i.c. Bart van Elst) te worden geholpen is volledig uitgekomen!

Uitstekend geholpen door Bart van Elst.
Hartelijk dank.

Snel en goed gereageerd fijn geholpen.

Heb contact opgenomen. Ben gebeld door een advocaat. Deze zal mij gegevens doorsturen en contact met mij opnemen. helaas niks meer van vernomen. Ondertussen met mijn eigen advocaat de zaak kunnen...

Javier

Top geholpen door Arthur.

Mario

Ik had mijn gegevens ingevuld om teruggebeld te worden, maar ik heb nooit wat vernomen. Uiteindelijk heb ik mijn klaagschrift zelfstandig ingediend, en nog voordat er een raadkamerzitting plaatsvond...

Reactie Lion Legal:

Onze excuses dat u niet bent teruggebeld. Heel soms glipt er een aanvraag doorheen i.v.m. drukte.

Op het moment dat uw aanvraag wordt verzonden ziet u direct de contactgegevens van de aan u gekoppelde advocaat. Het staat u vrij om zelf contact op te nemen met de advocaat wanneer het u uitkomt. Als u de contactinformatie niet meer heeft kunt u natuurlijk ook ons algemene nummer bellen daar helpen wij u graag verder.

Ik wens u veel succes tijdens uw kantonrechterzitting.

Patrick

Zoekend naar passende hulp bij het terugvragen van ingevorderd rijbewijs kwam ik via deze website terecht bij een zeer behulpzaam advocatenkantoor.

Werd met zo veel belangstelling geholpen!! Maar niet heus heb een andere advocaat gezocht !!!

Reactie Lion Legal:

Eerlijk gezegd vinden wij uw negatieve review zeer opmerkelijk.

Onze advocaat heeft u dezelfde dag gebeld en toen u niet opnam een mail gestuurd.
De volgende dag hebben de advocaat en u uitvoerig telefonisch gesproken en is er uitgelegd dat u op de reactie van het OM moesten wachten.

Wij hebben vervolgens u een mail gestuurd met de bevestiging van het gesprek en nogmaals het verzoek dat u ons zal bellen op het moment dat u bericht had ontvangen van het OM. (aangezien dit soms 1 dag duurt en soms 10 dagen weet de advocaat niet wanneer hij u kan bellen)

U heeft dat nooit gedaan. Dan kunnen wij u natuurlijk ook niet verder helpen.

Ik hoop dat uw bezwaar ondank alles toch nog goed is gegaan.

Ronald
Team Ingevorderd Rijbewijs

Snel contact gelegd met een advocaat

Advocaat Dhr Rijnsburger heeft goed zijn werk gedaan, hij is gespecialiseerd in de zaken waar ik hem voor nodig had en heeft zijn werk goed gedaan.