Fikria Saidi

Zeer goed geholpen door mevrouw Schoneveld in de visumzaak van mijn neef.
Een hele vriendelijke vrouw die ons goed heeft bijgestaan.
Namens mijn neef die nu op moment weer bij ons op...
Zeer goed geholpen door mevrouw Schoneveld in de visumzaak van mijn neef.
Een hele vriendelijke vrouw die ons goed heeft bijgestaan.
Namens mijn neef die nu op moment weer bij ons op bezoek is wil ik u hartelijk bedanken.
We voelden ons gehoord een mooi mens die haar vak zeer goed uitoefend.

Verbeterpunten

Geen een

Ruslan Hatipov

Geholpen door mevrouw Schoneveld, hartelijk dank voor jullie hulp!

Mark de Bruijne

Zeer tevreden met de begeleiding van Esther Schoneveld bij de bezwaarprocedure in de visumzaak van mijn partner. Esther is niet alleen een zeer capabel advocaat, maar ook een mooi mens die zich... Zeer tevreden met de begeleiding van Esther Schoneveld bij de bezwaarprocedure in de visumzaak van mijn partner. Esther is niet alleen een zeer capabel advocaat, maar ook een mooi mens die zich inleeft, meevoelt en duidelijk écht hart heeft voor haar clienten. Ik had me geen betere sparringpartner kunnen wensen. Heel erg bedankt!

Goed geholpen. Mijn rijbewijs snel terug gekregen.

Bedankt mevrouw Schaap voor uw goed hulp.

Chris

Mr van Elst,
heel erg bedankt voor al uw hulp, meerstelijk goede man ook!

OM had veel te hoge eis en slecht bewijs. Weet ik veel wat er in mijn verhuurde pand gebeurt. Advocaat heeft mij top geholpen. Geen straf.

Goed geholpen door ervaren advocaat.

Mijn rijbewijs was ingevorderd wegens rijden onder invloed. De volgende ochtend heb ik het formulier van de site ingevorderd-rijbewijs.nl ingevuld en werd direct (in het weekend!) terug gebeld door... Mijn rijbewijs was ingevorderd wegens rijden onder invloed. De volgende ochtend heb ik het formulier van de site ingevorderd-rijbewijs.nl ingevuld en werd direct (in het weekend!) terug gebeld door mr. T.C. Heijmerink. Zij heeft direct een klaagschrift ingediend en verzocht om een zitting op korte termijn, waar zij de argumenten in mijn verdediging zeer goed naar voren bracht; het rijbewijs werd namelijk direct teruggegeven. In plaats van de gevorderde 6 maanden ontzegging rijbevoegdheid, waren het nu slechts 2,5 week. Ik ben zeer tevreden over de bijstand van mevrouw Heijmerink (advocaat bij Van Schaik Elst Dam advocaten te Utrecht)

susan

Ik zit nog midden in proces, ben meteen teruggebeld en ben heel goed geholpen met adviezen.
Erg fijn dat je met vragen hier terecht kunt.