LinYoli

Karel

Alles ziet er duidelijk en goed uit en het pakketje is met zorg ingepakt.

Saskia

Super ervaring gehad met LinYoli!
Mijn bestelling werd heel leuk ingepakt, met een lief kaartje erbij; ik ga zeker vaker bestellen! Heel persoonlijk, daar houd ik van :)

Lotte

Snelle levering en mooi ingepakt, met een persoonlijk kaartje. Erg leuk!

Carola

Ik heb hier 2 sieradenschaaltjes gekocht. Ik was zelf heel laat met het bestellen ervan maar het werd supersnel geleverd en ook nog eens heel leuk ingepakt!

Esther

Heel goed! Mooie sieraden, origineel verpakt waardoor het ook leuk is om als cadeautje te geven.

Amber

Fijne sieraden, mooi en met zorg verpakt.. echt een cadeau voor jezelf of een ander!

Lindy

Als een echt cadeautje mogen ontvangen! Zo mooi verpakt, ik ben er heel blij mee.

Janneke

Leuke spulletjes, heel lief en zeer luxe verpakt. Op een kaartje, in een zakje, in nog een zakje, luxe papier met stickertje, dan in een mooi doosje, ook weer met een stickertje. Prachtig Lin! Maar... Leuke spulletjes, heel lief en zeer luxe verpakt. Op een kaartje, in een zakje, in nog een zakje, luxe papier met stickertje, dan in een mooi doosje, ook weer met een stickertje. Prachtig Lin! Maar wel duur, lijkt me.
Een tandje minder zou best mogen denk ik. En dan is het nog steeds erg leuk.
Hou je per verkocht sieraad iets meer over ;)
Succes!
X van je commerciële tantetje?

Fit en Puur

Via Instagram heb ik je bedrijf leren kennen en zag elke keer mooie sieraden langskomen, eindelijk eens besteld en geen spijt supersnelle levering, persoonlijke touch en mooie sieraden!

Leuke producten en snelle afhandeling :-) top