LinYoli

Tina

Mooie site, duidelijk info, snelle levering, super mooi ingepakt, een echt cadeautje om te ontvangen! De sieraden zitten ook nog mooi in een zakje verpakt

Alles was tot in de puntjes afgewerkt. Doordat het geen gigantische winkel is (of zo heb ik het toch ervaren) kunnen ze het ook allemaal wat familialer en persoonlijker houden, en dat maakt de... Alles was tot in de puntjes afgewerkt. Doordat het geen gigantische winkel is (of zo heb ik het toch ervaren) kunnen ze het ook allemaal wat familialer en persoonlijker houden, en dat maakt de service zo goed!

Mooie juweeltjes die liefdevol verpakt worden.

Jasmijn

Perfect optijd geleverd. Goeie kwaliteit en kei leuk ingepakt!!

Vera Voortman Schiedon

Snelle service, goed verpakt en de cadeautjes zijn prachtig verpakt!

Leuk was dat ik vergeten was te vragen om het als cadeau in te pakken, kreeg er een mailtje over dat ze dat voor me gedaan hadden Top.

Charlotte Olesen

Bestelde hier 3 sets oorbellen voor kerstmis, 4 werkdagen later reeds netjes in de bus, prachtig verpakt!!! en met een erg lief kaartje erbij! TOP TEVREDEN!!

Fijne site, mooie producten! Leuk ingepakt en lief dat er een persoonlijk kaartje bij zit!

Lotte van Dijk

Ik vond het echt superleuk dat er bij het kettinkje dat ik besteld had een persoonlijk briefje zat. Echt heel leuk, bedankt! ?

Kristel

Wat een fijne webshop! Ik was weer veel te laat begonnen met het zoeken en bestellen van een Sinterklaas cadeautje. Maar Linda gaf aan dat ze er alles aan deed om de stelling op tijd te leveren.... Wat een fijne webshop! Ik was weer veel te laat begonnen met het zoeken en bestellen van een Sinterklaas cadeautje. Maar Linda gaf aan dat ze er alles aan deed om de stelling op tijd te leveren. Het wasbij aankomst al feestelijk ingepakt met een lief kaartje erbij.
Danjewel Linda voor de geweldige service met een persoonlijke touch!