279 Reviews

9/10

Citygame the Maze in Antwerpen, ontzettend leuk. Hebben echt genoten. Bedrijf reageert heel snel op vragen.

Goede communicatie.

Patricia

8/10

Pirate escape in Breda gespeeld met familie (6 personen). Leuke activiteit voor zowel mensen die al bekend zijn in Breda als onbekend. Wij hadden geen tijdslimiet afgesproken, waardoor je zelf kunt... Pirate escape in Breda gespeeld met familie (6 personen). Leuke activiteit voor zowel mensen die al bekend zijn in Breda als onbekend. Wij hadden geen tijdslimiet afgesproken, waardoor je zelf kunt bepalen hoe lang je erover doet (pluspunt). Het enige nadeel wat ik heb ervaren is dat het spel (wat vanuit een restaurant wordt gestart) bij terugkomst niet wordt afgesloten. Wij hadden niet de juiste code kunnen ontdekken en kwamen er ook niet achter wat we fout hadden gedaan. Toen we terug kwamen op het vertrekpunt en was het klaar. Ik zou het persoonlijk fijn hebben gevonden als er iemand was die de activiteit afsluit.

Bereikbaarheid, reactie snelheid, opzet activiteit, materiaal om activiteit uit te voeren.

Broeckx makelaars

8/10

Reageren snel op mail, telefonisch ook redelijk snel bereikbaar. Bellen wel netjes terug de volgende dag als je nog vragen hebt. Het spel was leuk in elkaar gezet.

Nicole

8/10

Super leuke city escape gedaan in Den Haag. Leuke manier om door de stad te lopen en heel veel gelachen. Game was gedeeltelijk gericht op de stad wat erg leuk was.

Heel attent personeel en snelle beantwoording van de mail. Duidelijke uitleg over hoe de app werkt en gemakkelijk in gebruik.

9/10

Leuk spel, vooral de opdrachten in de envelop waren pittig, maar dat liet onze hersenen goed kraken. Alles werkte soepel en toen er technisch iets mis ging, wat dat met een belletje snel verholpen.... Leuk spel, vooral de opdrachten in de envelop waren pittig, maar dat liet onze hersenen goed kraken. Alles werkte soepel en toen er technisch iets mis ging, wat dat met een belletje snel verholpen. Leuke middag gehad!

- Werkt eenvoudig
- Heldere uitleg
- Zat goed in elkaar

Hugh

10/10

Zeer professioneel, snelle en duidelijke communicatie en zeer correct.
Wij hadden door familiale omstandigheden enkele uren voor het event een koppel dat niet meer kon deelnemen. We hebben dit...
Wij hadden door familiale omstandigheden enkele uren voor het event een koppel dat niet meer kon deelnemen. We hebben dit ook meteen kenbaar gemaakt en dit werd nog verrekend. Top!

Ik vind hun communicatie en de manier van communiceren echt top!!!
Duidelijk, volledig en snel.

Coen

10/10

Hele leuke en goed in elkaar zittende game gespeeld. Netjes alles opgestuurd gekregen, app werkte prima en de prijs is hierdoor een stuk scherper dan wat je bij andere evenementenbureaus betaald.... Hele leuke en goed in elkaar zittende game gespeeld. Netjes alles opgestuurd gekregen, app werkte prima en de prijs is hierdoor een stuk scherper dan wat je bij andere evenementenbureaus betaald. Doen dus! Wij speelden het spel Blackout.

Leuke games, goede communicatie

Dh rMuller

10/10

Zeer leuk spel gespeeld via Link Events. Outdoor Escape City , zit leuk in elkaar!

Yvonne

10/10

Wij hebben dit spel 6 febr jl gedaan in Scheveningen met een groep van 17 collega´s. Was superleuk en de meesten waren erg fanatiek. Het weer zat ook mee. Wel heel erg koud, maar we hebben ons prima... Wij hebben dit spel 6 febr jl gedaan in Scheveningen met een groep van 17 collega´s. Was superleuk en de meesten waren erg fanatiek. Het weer zat ook mee. Wel heel erg koud, maar we hebben ons prima vermaakt.
Dank jullie wel.

Goede uitleg/communicatie

10/10