8.9 / 10
279 beoordelingen

279 Reviews

9/10

Wij speelden 'The Maze' met enkele werknemers en hun partners. Het contact vooraf met de organisatie verliep heel goed, op al onze vragen kregen we een snel en professioneel antwoord, en ook de... Wij speelden 'The Maze' met enkele werknemers en hun partners. Het contact vooraf met de organisatie verliep heel goed, op al onze vragen kregen we een snel en professioneel antwoord, en ook de grote enveloppen die nodig zijn om het spel te spelen waren mooi op tijd geleverd en hebben de anticipatie nog wat verhoogd. Tijdens het spel zelf zorgde een leuke mix van opdrachten voor een spel dat voor iedereen toegankelijk was en voor elk wat wils bood. De twee uur zijn voorbijgevlogen!

Professionele organisatie, snelle respons

Jordi Heremans

10/10

Wij hebben "Help! De baas is ontvoerd!" gespeeld met een groep van 20 personen. Wij hebben ons enorm goed geamuseerd met dit creatieve en originele spel. Een absolute aanrader voor een teambuilding... Wij hebben "Help! De baas is ontvoerd!" gespeeld met een groep van 20 personen. Wij hebben ons enorm goed geamuseerd met dit creatieve en originele spel. Een absolute aanrader voor een teambuilding met het werk of gewoon met een hoop vrienden.

De communicatie met het bedrijf verliep uiterst vlot.
Steeds een snelle en vriendelijke reactie!

Susan de Witt

10/10

Wat een geweldig bedrijf is dit! Maandag het spel besteld, dinsdag in huis en communicatie was top! Daarnaast was het spel echt fantastisch. Wat is dat goed in elkaar gezet zeg! Wij hebben echt een... Wat een geweldig bedrijf is dit! Maandag het spel besteld, dinsdag in huis en communicatie was top! Daarnaast was het spel echt fantastisch. Wat is dat goed in elkaar gezet zeg! Wij hebben echt een geweldige dag gehad. Bedankt!

- Communicatie
- Snelheid
- Klantvriendelijk!

Tjitske

10/10

In Dordrecht The Maze gespeeld in twee teams. We hebben van de eerste tot de laatste minuut fanatiek gespeeld, waardoor we 2 uur lang helemaal in het spel zaten. We vonden het allemaal geweldig om... In Dordrecht The Maze gespeeld in twee teams. We hebben van de eerste tot de laatste minuut fanatiek gespeeld, waardoor we 2 uur lang helemaal in het spel zaten. We vonden het allemaal geweldig om te spelen. De tijd vloog voorbij! En dat is lastig als je al die opdrachten hebt... We waren benieuwd hoe het zou zijn als er geen spelleider aanwezig was, maar zelfstandig spelen werkte erg goed. Dit hebben wij niet gemist en het is dus prima zelf te spelen met behulp van de app. Kortom, een aanrader!

Op een vraag via de mail wordt heel snel geantwoord en ook de speluitleg was volledig en gemakkelijk te begrijpen, ook via de app.

Katia

9/10

Citygame "The Maze" gespeeld in Leuven met een grote groep collega's. De 2 uur zijn voorbij gevlogen! Wij hebben ons allemaal geweldig geamuseerd. Het was top!

Tom heeft ons fantastisch begeleid, voor en tijdens het spel. Hij reageerde altijd heel snel op vragen en was ook nog eens heel sympathiek. Net zoals zijn collega, Valerie.
Het spel zelf...
Het spel zelf vonden we super. We hebben onze creativiteit serieus moeten aanspreken en hebben 2 uur plezier gehad. Een aanrader!

10/10

Heel leuk stadsspel. Geen grote tijdsdruk, alles op eigen tempo. leuke opdrachten

vlotte service

Rachel

6/10

Best een pittig spel, gevarieerd met makkelijke en moeilijke vragen. Kom je niet uit een vraag, blijf dan niet gangen maar ga door naar de volgende vragen. Het leuke er van is dat je lekker door de... Best een pittig spel, gevarieerd met makkelijke en moeilijke vragen. Kom je niet uit een vraag, blijf dan niet gangen maar ga door naar de volgende vragen. Het leuke er van is dat je lekker door de stad loopt.

Debbie

5/10

Goede communicatie met het bedrijf en zelfs een beetje last-minute was het nog mogelijk om te regelen dat we de Blackout konden spelen.
Echter vonden wij het spel wat minder. Je kan alle...
Echter vonden wij het spel wat minder. Je kan alle opdrachten en hints al gelijk zien wat de spanning weghaalt en waardoor je opdrachten door elkaar kan doen. Er zit dus geen verloop in het spel wat jouw team ook door verschillende stukken van de stad leidt. De foto's zijn leuk om te maken en daarmee kan je zo creatief zijn als je wilt, maar dat je telkens een foto moet maken na een hintronde vonden wij erg apart en irritant (wij maakten telkens maar een foto van ons antwoordenvel).
Ook is het leuk om te zien hoe ver de andere teams zijn om de spanning op te voeren met de tijdsdruk, maar in de app kon je zelfs de foto's van het andere team zien. Zo kun je zelfs bij elkaar afkijken (zoals foto met mitella werd bij ons nagedaan door het andere team).
Laatste is het invoeren van antwoorden op de raadsels. Het is niet altijd duidelijk hoe ze willen dat je het antwoord neerschrijft. Bv bij de uitslag naam-tijd-plaats. De tijd moest anders anders geschreven dan hoe de de tijden op de antwoordentabel staan. Moet de naam met hoofdletter of niet? Omdat je natuurlijk nooit zeker weet of je de goede oplossing hebt, heb je zo veel te veel combinaties die je in de app moet proberen.

Ja, snelle afhandeling en optie om het pakket digitaal toegestuurd te krijgen zodat we alles op tijd binnen zouden hebben.

7/10

Heel erg leuke citygame hangover blackout gespeeld in Leuven. Is niet echt gericht op een bepaalde stad, kan overal gespeeld worden. Erg leuke opdrachten. Je moet wel openstaan voor rare situaties... Heel erg leuke citygame hangover blackout gespeeld in Leuven. Is niet echt gericht op een bepaalde stad, kan overal gespeeld worden. Erg leuke opdrachten. Je moet wel openstaan voor rare situaties die je zelf moet creëren.

snelle service/ betrouwbaar

8/10

Citygame TeamvsTime gespeeld. Hele leuke missies moeten uitvoeren. Ik miste wel een beetje een route door de stad. De missies waren zo'n beetje op 1 plek te doen. Helaas was de uitleg om onze eigen... Citygame TeamvsTime gespeeld. Hele leuke missies moeten uitvoeren. Ik miste wel een beetje een route door de stad. De missies waren zo'n beetje op 1 plek te doen. Helaas was de uitleg om onze eigen app te vinden niet helemaal duidelijk maar werd na een telefoontje naar LinkEvents direct opgelost.