8.9 / 10
279 beoordelingen

279 Reviews

sonia van san

10/10

We hadden een superdag!!! al waren de raadsels niet makkelijk het hielp wel dat we teamgenoten uit antwerpen hadden ,de opdrachten waren de max ,zeker als je bedenkt dat we op een keidrukke zondag... We hadden een superdag!!! al waren de raadsels niet makkelijk het hielp wel dat we teamgenoten uit antwerpen hadden ,de opdrachten waren de max ,zeker als je bedenkt dat we op een keidrukke zondag met alle winkels open al te gekke dingen moesten doen dat zie je aan de fotos,ik ga dit zeker aanbevelen en ook al hebben we niet gewonnen(al scheelde het niet veel,gewoon verkeerd gegokt ,we hadden een zalige zondag
dikke merci

ik had het gewonnen dus das al de max

Vriendinnenweekend Gouda

10/10

Afgelopen weekend in Gouda gespeeld met 10 vriendinnen. Onwijs leuk, overzichtelijk, uitdagend. Prima communicatie, via mail of telefoon. Ook gewoon op zondag.

Zijn super goed bereikbaar.

8/10

The Maze is een tof spel voor de hele familie, zeker omdat je de stad kan kiezen. Alles wijst zichzelf uit en is makkelijk door te sturen via de app.
Ook heel vlotte communicatie met het...
Ook heel vlotte communicatie met het bedrijf zelf.

8/10

Goede ervaring met The Maze, ook voor een Engelstalig team. Sommige vragen (over een pretpark bijvoorbeeld) waren alleen met behulp van Nederlanders te beantwoorden - dat kan evt. nog worden... Goede ervaring met The Maze, ook voor een Engelstalig team. Sommige vragen (over een pretpark bijvoorbeeld) waren alleen met behulp van Nederlanders te beantwoorden - dat kan evt. nog worden aangepast.

variatie in de puzzels was goed!

Elly Moerkens

8/10

Black-out gespeeld met 2 teams van 4 personen.Leuke opdrachten waarbij je wel n beetje creatief moet zijn.Heel veel gelachen tijdens het spel en de opdrachten.Iedereen vond het heel erg leuk.

Netjes geholpen aan de telefoon met de app installeren het pakket keurig op tijd verzonden.
Prima bedrijf.

Lauren VH

7/10

Wij speelden Blackout in Leuven. Een fijn spel, wij hebben veel plezier gehad. Wat wij als een nadeel zien is dat het niet echt een “stadsspel” is in die zin dat je niet op zoek moet naar specifieke... Wij speelden Blackout in Leuven. Een fijn spel, wij hebben veel plezier gehad. Wat wij als een nadeel zien is dat het niet echt een “stadsspel” is in die zin dat je niet op zoek moet naar specifieke gebouwen/bezienswaardigheden/... in de stad.

Grote amusementsfactor

8/10

Origineel spe en interactief spel! Spitsvondige tekstjes!
Voor herhaling vatbaar!

Zeer verzorgd!

6/10

Met ons team Team VS Time gedaan. Leuk spel dat overal in de stad gespeeld kan worden. Voor wat je krijgt is €15,- per persoon aan de hoge kant. Desondanks zijn de opdrachten wel leuk om te doen.

LinkEvents is daarnaast heel benaderbaar. Op de dag van de activiteit konden wij nog gewoon een wijziging doorvoeren.

10/10

Waren niet bekend met dit bedrijf en hadden geen idee wat we moesten verwachten. Heb 2 keer gebeld uit voorzorg of we het wel begrepen hadden en kregen alle 2 de keren een vriendelijke uitleg.... Waren niet bekend met dit bedrijf en hadden geen idee wat we moesten verwachten. Heb 2 keer gebeld uit voorzorg of we het wel begrepen hadden en kregen alle 2 de keren een vriendelijke uitleg. Enorm bedankt het was een geslaagd teamuitje

Jong KVLV

4/10

City game hangover black out.. Hebben dit aangekocht in de veronderstelling dat dit een stadsspel was.. Toch wel een zware teleurstelling dat dit niet zo bleek te zijn.. Meer iets voor een... City game hangover black out.. Hebben dit aangekocht in de veronderstelling dat dit een stadsspel was.. Toch wel een zware teleurstelling dat dit niet zo bleek te zijn.. Meer iets voor een vrijgezellenavond.. De prijs ook veel te duur voor wat het is.. Wij deden dit overdag aangezien er aangegeven werd dat dit op alle momenten mogelijk was.. Maar meer iets voor op een avond te doen en als vrijgezellenavond.. Verwacht hiervan geen echt stadsspel, kan je zelfs in eigen dorp doen.. Fout geïnformeerd geweest rond het spel.. Maar wel ideaal als vrijgezellen..