8.9 / 10
279 beoordelingen

279 Reviews

Marten

7/10

We hebben 'The Maze' gespeeld in Arnhem, een spel waarin we met 2 teams binnen 120 de uitgang moesten vinden van een speelveld. Qua voorbereiding en communicatie verliep alles heel soepel en vlot.... We hebben 'The Maze' gespeeld in Arnhem, een spel waarin we met 2 teams binnen 120 de uitgang moesten vinden van een speelveld. Qua voorbereiding en communicatie verliep alles heel soepel en vlot. Het spel zelf was een leuke manier om Arnhem te ontdekken. Toch zouden we het leuker hebben gevonden als er meer opdrachten in zitten waarbij de van de ene aanwijzing naar de andere gaat. Wanneer je bijvoorbeeld bij de Koepelkerk op het plakkaat een woord moet halen als aanwijzing naar de volgende plek, of iets dergelijks. Nu zaten er ook opdrachten tussen die niet altijd in de smaak vielen, zoals het moeten vinden van een verrekijker. Een stadscentrum kan nog leuker ontdekt worden naar onze mening.
Toch zijn we tevreden en hebben we met plezier het spel gespeeld. Tijd om te treuzelen was er niet, regelmatig was het rennen om op tijd te kunnen eindigen binnen 120 minuten!

Miranda Roemer

8/10

Quarantaine gespeeld met 17 mensen in 3 teams. Leuk om te doen, weer eens wat anders dan een stadswandeling. Mogen wel meer puzzels in. Foto-opdrachten waren erg leuk. Wel svp duidelijker aangeven... Quarantaine gespeeld met 17 mensen in 3 teams. Leuk om te doen, weer eens wat anders dan een stadswandeling. Mogen wel meer puzzels in. Foto-opdrachten waren erg leuk. Wel svp duidelijker aangeven dat je de code moet onthouden die je team krijgt voor het geval je uit de app raakt. Hoe de code in te voeren (hoofdletters, kleine letters, 1 of 2 woorden) was ook wel even een dingetje.

Julie

9/10

Goede communicatie, vlotte reservering en levering van nodige materialen.

Snelle levering van de spelmaterialen. Originele opdrachten. Leuk dagje uit!

Diana

10/10

Wij hebben dit spel gespeeld in Rotterdam met een groep van 15 meiden, onderverdeeld in 3 teams. Het zat goed in elkaar en we hebben een leuke middag gehad, achteraf onder het genot van een drankje... Wij hebben dit spel gespeeld in Rotterdam met een groep van 15 meiden, onderverdeeld in 3 teams. Het zat goed in elkaar en we hebben een leuke middag gehad, achteraf onder het genot van een drankje enorm gelachen om de foto's en de uitslagen, bedankt link events!

Duidelijke uitleg in het pakket, leuk in elkaar gezet

9/10

Prima service en het spel zat goed in elkaar. De kapitein moet iemand zijn met enthousiasme en moet zijn ploeg kunnen motiveren en dan is het plezier maken vooral de uitwerking van de foto's was... Prima service en het spel zat goed in elkaar. De kapitein moet iemand zijn met enthousiasme en moet zijn ploeg kunnen motiveren en dan is het plezier maken vooral de uitwerking van de foto's was heel leuk. De opdrachten zijn zo goed als allemaal op te lossen wat het spel ook leuk maakt. Creativiteit is ook belangrijk en dat had onze groep .. we hadden heel goed gescoord maar hadden in 't begin te veel tijd verloren zodat het laatste halfuur 'hektisch' was en we enkele opdrachten niet konden uitvoeren. Het spel bezorgde onz eploegen een heel leuke namiddag!

10/10

Afgelopen zaterdag hebben wij in 2 teams de citygame Quarantaine gespeeld. Het was een zeer geslaagde middag. Wij hebben erg veel gelachen, de opdrachten waren origineel en de raadsels zijn... Afgelopen zaterdag hebben wij in 2 teams de citygame Quarantaine gespeeld. Het was een zeer geslaagde middag. Wij hebben erg veel gelachen, de opdrachten waren origineel en de raadsels zijn duidelijk!! Kortom een dikke aanrader!

De communicaties verloopt helder en snel, de speluitleg is duidelijk en compact!

7/10

Positief, leuk spel. Bestaat vooral uit foto’s maken. Had wat meer puzzel/zoek-achtige opdrachten verwacht, waren er maar 5.

Goede communicatie via de mail. Snelle levering. Duidelijke uitleg. Spel werkte goed en binnen de tijd te halen. Slim om met bonusopdrachten te werken, voor uitdaging als je sneller klaar bent. Tip:... Goede communicatie via de mail. Snelle levering. Duidelijke uitleg. Spel werkte goed en binnen de tijd te halen. Slim om met bonusopdrachten te werken, voor uitdaging als je sneller klaar bent. Tip: Na afloop een mail met ook uitslagen van andere teams.. soort ranking. Binnen hoeveel tijd en hoeveel punten.

9/10

Zeer tevreden over LinkEvents.nl. Afgelopen zaterdag de citygame Blackout! gespeeld. vragen worden snel per mail of telefoon beantwoord. We hadden alleen wat papieren ontvangen per post en geen idee... Zeer tevreden over LinkEvents.nl. Afgelopen zaterdag de citygame Blackout! gespeeld. vragen worden snel per mail of telefoon beantwoord. We hadden alleen wat papieren ontvangen per post en geen idee hoe het te werk ging en of het wat zou zijn. Maar eenmaal op het afgesproken tijdstip begint het spel en wijst het voor zich. Ik zou iedereen aanraden dit spel een keer te spelen. We zijn benieuwd naar de andere spellen die aangeboden worden. We hebben het er zelfs over gehad om dit een jaarlijks iets te maken.

Snelle communicatie.

Vdk Gent dames volleyteam

10/10

Heel erg leuke activiteit. Gemakkelijk te reserveren op dag en uur naar keuze. Heel handig voor last minute uitjes met vrienden of familie. Het spel is erg gevarieerd en voor jong en oud. Super tof... Heel erg leuke activiteit. Gemakkelijk te reserveren op dag en uur naar keuze. Heel handig voor last minute uitjes met vrienden of familie. Het spel is erg gevarieerd en voor jong en oud. Super tof dat je via de app ook de andere teams kan volgen en hun foto’s kan bekijken. Ideaal om een stad te leren kennen en als je ze al kent nog beter en op een andere manier. Een echte aanrader!

Handig, snel en eenvoudig online te reserveren. Goede en duidelijke speluitleg.
Toffe opdrachten, raadsels en foto’s.

Ut stadslijntje

10/10

We hebben een hele leuke middag gehad. De opdrachten waren prima te doen, het lag aan de creativiteit van de groepen hoe bont je het wilde maken. We hebben voornamelijk veel gelachen. Een ieder van... We hebben een hele leuke middag gehad. De opdrachten waren prima te doen, het lag aan de creativiteit van de groepen hoe bont je het wilde maken. We hebben voornamelijk veel gelachen. Een ieder van ons had uiteindelijk het antivirus gevonden. De uitslag werd bepaald aan de hand van de creativiteit vd foto's.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Geen specifiek sterk punt. wel vriendelijk en behulpzame mensen aan de telefoon.