Wij hebben Team vs Time gespeeld in Veenendaal, we hadden 2 kleine teams, maar dat mocht de pret zeker niet drukken. Ontzettend leuk om te doen en zeker voor herhaling vatbaar!!

Wij deden beroep op deze organisatie voor een personeelsevenement in een Gents café. Ondanks de beperkte ruimte en een grote groep van 80 personen is alles zeer vlot verlopen. Alleen maar positieve... Wij deden beroep op deze organisatie voor een personeelsevenement in een Gents café. Ondanks de beperkte ruimte en een grote groep van 80 personen is alles zeer vlot verlopen. Alleen maar positieve signalen van de collega's en een aanrader als teambuilding event.

Flexibiliteit, klantvriendelijkheid en stiptheid.

Barbara

The Maze gespeeld in Rotterdam als team uitje met 32 personen in 5 teams. De reacties waren unaniem positief...iedereen heeft erg gelachen en de foto's zijn een super leuk aandenken.

Enige verbeterpuntje: bij het uitvoeren van de opdrachten werden er altijd de volle punten toegekend ook als deze eigenlijk niet goed uitgevoerd was... waardoor eigenlijk de winnaar niet klopte....maar het heeft de pret niet mogen drukken hoor... meedoen was veel belangrijker dan winnen

Goede communicatie met het bedrijf en leuke opdrachten en raadsels

emweb

Wij deden het spel in Gent, verdeeld in twee teams van 5. We hebben ons supergoed geamuseerd; en we waren duidelijk heel competitief aangelegd, vermits we tot de allerlaatste minuut foto's gemaakt... Wij deden het spel in Gent, verdeeld in twee teams van 5. We hebben ons supergoed geamuseerd; en we waren duidelijk heel competitief aangelegd, vermits we tot de allerlaatste minuut foto's gemaakt hebben. Aanrader!

petra broekman

We hebben het VIRUS spel gedaan in Breda. Erg leuk en veel gelachen. Wij waren met 1 team, ik denk met meerderen tegen elkaar nog veel leuker. Een aanrader.

Noortje

We hebben het spel Blackout gespeeld in Maastricht, als onderdeel van onze teambuilding. Oorspronkelijk stond ik er wat twijfelachtig tegenover, aangezien ik het nogal vreemd vond dat het spel in... We hebben het spel Blackout gespeeld in Maastricht, als onderdeel van onze teambuilding. Oorspronkelijk stond ik er wat twijfelachtig tegenover, aangezien ik het nogal vreemd vond dat het spel in eender welke stad kon gespeeld worden. Maar dat was volledig onterecht. Het is een tof spel en we hebben allemaal goed gelachen. We hebben alles met gehuurde kickbikes afgelegd, wat het allemaal nog extra plezant maakte. Een ideale combinatie. Zeker een aanrader!

Zeer goede service. Bij vragen/ problemen steeds de dag zelf nog een antwoord gekregen.

Manon Aggenbach

We hebben 'Help! De baas is ontvoerd' gespeeld en ontzettend veel lol gehad. Zeker als teamuit een aanrader!

Alles was goed via mail te regelen en ik kreeg snel antwoord op al mijn vragen.

Marion

Leuke, gezellige activiteit. Wat hebben we en lol gehad. Wij hebben binnen de tijd de code gekraakt. Het is zeker een aanrader!

We speelden het spel in Ieper en het was leuk om te merken dat er toch wel inspanningen waren gedaan om het spel echt wel aan de locatie zelf aan te passen. Ook interessant was dat de scores nadien... We speelden het spel in Ieper en het was leuk om te merken dat er toch wel inspanningen waren gedaan om het spel echt wel aan de locatie zelf aan te passen. Ook interessant was dat de scores nadien nog gecorrigeerd worden als bepaalde teams proberen om punten te scoren zonder de opdracht effectief uit te voeren! Zo konden we nog een plekje opschuiven in de rangschikking :-)

- snelle en duidelijke communicatie
- duidelijke afspraken over de aanvang van het spel en de communicatie
- duidelijke richtlijnen over hoe je het spel moet spelen

Yoni

We hebben de maze gespeeld in teams van 4 - 5 personen. Enorm gelachen, echt een aanrader.

Leuk dat je de foto's / video's achteraf toegestuurd krijgt, zo kan je nog nagenieten.