Het weer zat gelukkig mee. Bij het starten van het spel had ik de team code vergeten en kon ik die nergens terugvinden.
Support gebeld en meteen alles geregeld, de verloren tijd werd netjes bijgeteld. Zeker aan te raden!

- Goede communicatie
- Goede support
- Goede opvolging achteraf

10/10

We hebben een geweldige, zonnige zaterdagmiddag gehad met The Maze! Leuke opdrachten die echt gericht zijn op de stad waarin je speelt. Vooraf snelle, vriendelijke en adequate reacties op onze... We hebben een geweldige, zonnige zaterdagmiddag gehad met The Maze! Leuke opdrachten die echt gericht zijn op de stad waarin je speelt. Vooraf snelle, vriendelijke en adequate reacties op onze vragen. App werkte prima. Superleuk!

Snelle, vriendelijke en adequate reacties op onze vragen vooraf.
Vriendelijke, persoonlijke mail over de uitslag.
App en aanwijzingen werkten perfect.
Veel opdrachten die met de...
App en aanwijzingen werkten perfect.
Veel opdrachten die met de stad waarin we speelden te maken hadden.
Opdrachten dragen bij aan een leuke groepssfeer. Veel bekijks op de drukke zonnige zaterdagmiddag in de stad😄

Marije

10/10

Super leuk spel gespeeld the maze met 9 personen. Iedereen van de groep was enthausiast. Heel erg klantvriendelijk personeel (snelle reactie na vragen, aanpassing offerte wegens blessure op laatste... Super leuk spel gespeeld the maze met 9 personen. Iedereen van de groep was enthausiast. Heel erg klantvriendelijk personeel (snelle reactie na vragen, aanpassing offerte wegens blessure op laatste moment)

Hoeveelheid vragen en opdrachten waren perfect.

10/10

We hebben The Maze afgelopen zaterdag met een vrienden groep van 9 personen in Gouda gespeeld en wat hebben we genoten! Super leuke opdrachten en goed in elkaar gezet, tijden niet zo gelachen!

* Goede en vriendelijke communicatie.
* Door ziekte van 1 van de deelnemers is de factuur zonder problemen van 10 personen naar 9 personen aangepast.
* Goede begeleiding bij vragen.

JD

10/10

Wij hebben het spel met negen personen (van ±30 tot ±50 jaar) gespeeld en hebben enorm veel plezier gehad! Binnen de dag na afloop van het spel kregen we de definitieve uitslag. Zeker voor herhaling... Wij hebben het spel met negen personen (van ±30 tot ±50 jaar) gespeeld en hebben enorm veel plezier gehad! Binnen de dag na afloop van het spel kregen we de definitieve uitslag. Zeker voor herhaling vatbaar!

De medewerkers waren heel vriendelijk en behulpzaam en reageerden snel op onze e-mails. Aanvankelijk hadden we een spel aangevraagd voor tien personen, maar wegens omstandigheden viel er op het... De medewerkers waren heel vriendelijk en behulpzaam en reageerden snel op onze e-mails. Aanvankelijk hadden we een spel aangevraagd voor tien personen, maar wegens omstandigheden viel er op het laatste moment iemand weg. Na een mailtje werd de factuur zonder problemen aangepast.

Emma Verdonck

7/10

Na een jammerlijk voorval toch een goede communicatie en ervaring met LinkEvents.

Goede klantenservice.

Aimy

8/10

Wij hebben met ons team the Maze in teams gespeeld. Een super leuk spel, waar je lekker veel foto’s maakt en de andere teams kunt uitdagen. Het speelveld was de stad, wat het super leuk maakte. Wij hebben met ons team the Maze in teams gespeeld. Een super leuk spel, waar je lekker veel foto’s maakt en de andere teams kunt uitdagen. Het speelveld was de stad, wat het super leuk maakte.
Het spelmateriaal was allemaal ruim op tijd en doordat iedereen de app kon downloaden, deed iedereen super actief mee. Echt een aanrader! De prijs vond ik wat aan de dure kant, voor een spel zonder spelbegeleider, maar we hebben hoe dan ook een top middag gehad!

Leuk en origineel spel!

Veva - FOD Financiën

9/10

Wij hebben met 2 teams The Maze gespeeld in Hasselt. De raadsels waren leuk en niet té moeilijk, de andere opdrachten waren leuk om doen. We hebben heel veel gelachen en de foto's zijn een leuk... Wij hebben met 2 teams The Maze gespeeld in Hasselt. De raadsels waren leuk en niet té moeilijk, de andere opdrachten waren leuk om doen. We hebben heel veel gelachen en de foto's zijn een leuk aandenken voor achteraf. Voor herhaling vatbaar en zeker aan te raden!

vlotte communicatie

Rene Wessel

5/10

Goed georganiseerd, duidelijke gebruiksaanwijzing

Mooie brochure, goede marketing.

8/10

Quarantaine gespeeld in Utrecht met vier personen. Erg leuke opdrachten en puzzels die uitdagend maar met een team goed te doen zijn. De app is voor 30-plussers qua bediening best complex, vooral... Quarantaine gespeeld in Utrecht met vier personen. Erg leuke opdrachten en puzzels die uitdagend maar met een team goed te doen zijn. De app is voor 30-plussers qua bediening best complex, vooral omdat er geen sample of preview van bestaat en je de bediening ervan tijdens het spel van 90 minuten pas kunt eigen maken. Maar voor iedereen onder de 30, zal dit geen probleem zijn. De telefonische helpdesk, heeft ons 50-plussers goed op gang geholpen, en was zeer geduldig en behulpzaam.

Duidelijke en uitgebreide informatie vooraf en goede telefonische ondersteuning.