AH Brielle

Snel geregeld, goed contact.
Leuk spel en achteraf weer contact.
Aanrader!

Snelheid, contact per mail, leuke activiteit

Bas Hoekstra

Goed en snel geregeld!

Wij hebben Escape de Maze gedaan in Assen, samen met ons team. Erg leuk om te doen, je wandelt via de opdrachten de hele stad door en leert een hoop nieuwe dingen.

We kregen de indruk dat het bij het maken van de foto's niet uitmaakte wat je deed, we hadden het idee dat alles werd goed gekeurd. Dat zou beter kunnen, dat maakt het wel spannender.

Wij hebben Escape the Maze gedaan in Helmond, dat was een geslaagde middag! De app werkt goed en de service voor en na het spel snel en goed. De raadselopdrachten mogen moeilijker.

Zeer duidelijke communicatie en zeer hulpvaardig. Vragen werden zeer snel beantwoord, zeker ook voldoende informatie.

vlotte dienstverlening op alle vlakken
ook heel vriendelijk aan de telefoon

Wij hebben escape the Hangover gespeeld tijdens een vrijgezellenfeest. Mannen tegen de vrouwen. Hilarisch!! We hebben genoten!

Originaliteit en duidelijke goede uitleg!

angelika

We hebben citygame in Helmond gespeeld, ondanks het slechte weer hebben we heel erg veel plezier gehad. De app werkte goed en duidelijk.
fijn dat jullie later nog de fotos beoordelen, dat...
fijn dat jullie later nog de fotos beoordelen, dat hebben we een beetje gemist.

Team2

Wij speelden Escape the virus. We hebben een enorm leuke gezellige middag gehad. De missies waren ook super, creatieve oplossingen en sommige doordenkers. Zeker voor herhaling vatbaar!

Goede communicatie.
Nette en vriendelijke service.

Albert Heijn Oudenbosch

Fijn e-mail contact.

Snelle reactie op mail en telefonisch contact. Het laatste zelfs op zondag.

basisschoolteam

Wij speelden Escape the Office met ons (school)team. We hebben een enorm leuke middag gehad en hadden best nog wat langer dan 90 minuten willen én kunnen spelen met de verschillende - soms pittige,... Wij speelden Escape the Office met ons (school)team. We hebben een enorm leuke middag gehad en hadden best nog wat langer dan 90 minuten willen én kunnen spelen met de verschillende - soms pittige, vaak hilarische- opdrachten. Zowel de foto-als de puzzelopdrachten waren in het thema 'gegoten' én er waren zelfs opdrachten waarin ons dorp centraal stond. We waren unaniem enthousiast!

Hele fijne communicatie; snelle reacties via de mail en pro-actief toen bleek dat onze envelop nog niet via de post gearriveerd was.
Starttijdstip kon nog op de dag zelf aangepast worden....
Starttijdstip kon nog op de dag zelf aangepast worden. Handig als de weersvoorspellingen niet stabiel zijn!