Wij hebben Escape de Maze gedaan in Assen, samen met ons team. Erg leuk om te doen, je wandelt via de opdrachten de hele stad door en leert een hoop nieuwe dingen.

We kregen de indruk dat het bij het maken van de foto's niet uitmaakte wat je deed, we hadden het idee dat alles werd goed gekeurd. Dat zou beter kunnen, dat maakt het wel spannender.

Wij hebben Escape the Maze gedaan in Helmond, dat was een geslaagde middag! De app werkt goed en de service voor en na het spel snel en goed. De raadselopdrachten mogen moeilijker.

Zeer duidelijke communicatie en zeer hulpvaardig. Vragen werden zeer snel beantwoord, zeker ook voldoende informatie.

vlotte dienstverlening op alle vlakken
ook heel vriendelijk aan de telefoon

Wij hebben escape the Hangover gespeeld tijdens een vrijgezellenfeest. Mannen tegen de vrouwen. Hilarisch!! We hebben genoten!

Originaliteit en duidelijke goede uitleg!

angelika

We hebben citygame in Helmond gespeeld, ondanks het slechte weer hebben we heel erg veel plezier gehad. De app werkte goed en duidelijk.
fijn dat jullie later nog de fotos beoordelen, dat...

Team2

Wij speelden Escape the virus. We hebben een enorm leuke gezellige middag gehad. De missies waren ook super, creatieve oplossingen en sommige doordenkers. Zeker voor herhaling vatbaar!

Goede communicatie.
Nette en vriendelijke service.

Albert Heijn Oudenbosch

Fijn e-mail contact.

Snelle reactie op mail en telefonisch contact. Het laatste zelfs op zondag.

basisschoolteam

Wij speelden Escape the Office met ons (school)team. We hebben een enorm leuke middag gehad en hadden best nog wat langer dan 90 minuten willen én kunnen spelen met de verschillende - soms pittige,...

Hele fijne communicatie; snelle reacties via de mail en pro-actief toen bleek dat onze envelop nog niet via de post gearriveerd was.
Starttijdstip kon nog op de dag zelf aangepast worden. Handig als de weersvoorspellingen niet stabiel zijn!

Patrick van Beek

Uitstekende communicatie, alles duidelijk en op tijd geregeld!
We speelden het Escape The Maze spel in Antwerpen en dat was een aangename ervaring.
Het weer zat gelukkig mee. Bij het...

- Goede communicatie
- Goede support
- Goede opvolging achteraf

We hebben een geweldige, zonnige zaterdagmiddag gehad met The Maze! Leuke opdrachten die echt gericht zijn op de stad waarin je speelt. Vooraf snelle, vriendelijke en adequate reacties op onze...

Snelle, vriendelijke en adequate reacties op onze vragen vooraf.
Vriendelijke, persoonlijke mail over de uitslag.
App en aanwijzingen werkten perfect.
Veel opdrachten die met de stad waarin we speelden te maken hadden.
Opdrachten dragen bij aan een leuke groepssfeer. Veel bekijks op de drukke zonnige zaterdagmiddag in de stad😄