Joy

Goede kwaliteit! Je krijgt waarvoor je betaald.
1 artikel was niet op voorraad daar ben ik gelijk netjes over gemaild. Het personeel is super vriendelijk en staat je netjes te woord! Nog een...

Ik ben heel erg tevree, je krijgt waar voor je geld. 1 artikel van de 6 was niet op voorraad ik ben er netjes gelijk over gebeld.

Ik ben heel erg tevreden, een terug kerende klant hier hoor.

Sorry maar ik heb een slechte ervaring met deze bedrijf! Ten eerste staat er next day delivery nou ik heb er bijna een week op moeten wachten en kreeg pas mijn product toen ik ze mailde!

Reactie lingerybyme:

Beste Amber,

Super bedankt voor je feedback, helaas beantwoorden wij maar 1keer per dag de mailtjes, we zien dat jij meerdere keren per dag emailt. Vandaar dat het misschien bij jou overkomt alsof wij nooit reageren op onze mailtjes, alsnog hebben wij jou al 3keer een mailtje retour verzonden met als reactie antwoord op je vragen.

Uiteraard kan het wel is gebeuren dat een pakketje een vertraging oploopt door postnl aangezien er laatst ook een storing was, door dit alles willen wij jou 100maal onze excuses aanbieden en je daarom 30% korting geven op je volgende bestelling. Zou je ons even een mailtje kunnen sturen ter bevestiging?

Lingery By Me de doel is om alle klanten tevreden te stellen, we nemen jou feedback zeer serieus en zullen er uiteraard voor de volgende bestellingen extra op letten dat alle klanten de juiste item binnen krijgen.

Michelle

Jessica

Ik ben nu al tevreden zonder mijn pakket binnen te hebben, had wat moeite met het bestellen een berichtje gestuurd via instagram, snel reactie
Top service, geweldig ! ❤️

Gaby

Ik ben helemaal tevreden erg leuke spullen die ook lekker zitten voor vrouwen met grote billen en borsten. En de slippers met echt bont zijn geweldig mooi. Alles word mooi ingepakt en zit zelfs een...

shauna

Super snelle levering, goed kwaliteit !
super vriendelijke klantenservice.
top bedrijf

Janice

Snelle levering! Hij past en staat me goed! Heb helemaal niks te klagen bij jullie! Top werk lever jullie🔥❤️💪🏽

Echt mooie spullen en snel geleverd, kwaliteit is echt goed.