Reviews

8.1 / 10
100 beoordelingen
Schrijf beoordeling

83% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

100 Reviews

Anoniem
10/10

Voor Valentijnsdag dacht ik: Ik koop wat leuks voor m'n vriendin, dus ik dacht ik ga kijken naar leuke dameskleding. Eenmaal zoekend, stuitte ik op LetsBeMagnifique. Ik, als man zijnde weet niet gek...


Anoniem
10/10

Top service! Last moment iets besteld, die zelfde dag nog opgehaald. Ik beveel dit elke dame aan die 'Lit' is.


L.
1/10

Sinds 14-11-2018 heb ik een pakket met track en trace retour gestuurd. Met een openstaande rekening van afterpay, die één maand. Na verzonden data nog openstond.
Ik dacht ivm met het destijds...

Reactie lingerybyme:

Beste klant,

Om te beginnen betreuren wij dit ten zeerste.

In onze algemene voorwaarde waar u mee akkoord gaat op het moment van betalen word duidelijk aangegeven dat u een retourzending op de juiste manier moet aanleveren, helaas is dit niet gebeurd. Waardoor het proces wat langer duurt, ook dit staat vermeld.

Uit coulance hebben wij het proces wat versneld zodat hier geen extra kosten bij komen kijken. Toch bedankt voor je feedback, wij zijn in ieder geval blij dat de bestelling is gecrediteerd.

Wij bedanken u vriendelijk.

Met vriendelijke groet,

Team LetsBeMagnifique
(hiervoor Lingery by Me)


Anoniem
10/10

Ik vindt ze GEWELDIG 🎉🎉.

Altijd netjes reageren, netjes me geld terug en optijd, netjes optijd binnen als er geen voorraad is wordt ik netjes gelijk binnen 24uur gemaild.


Anoniem
10/10

Super ervarin !
Aller eeest de prijs die je betaald voor de kwaliteit die je ervoor terug krijgt is echt top, 0,0 problemen gehad met verzending het kwam op tijd binnen !
Verder is de...

Reactie lingerybyme:

Hi,

Super bedankt voor uw feedback, we zien uw volgende bestelling graag tegemoet.


Met vriendelijke groet,


Team Lingery By Me.


Anoniem
2/10

NOOIT BESTELLEN! super slechte service! Respectloze houding en een maand wachten op je geld bij retour.

Reactie lingerybyme:

Beste Lorraine,

Bedankt voor je feedback we stellen het zeer op prijs, we hebben u aangegeven dat uw retour verwerking zo lang heeft geduurd omdat u geen afzender en ook geen order nummer bij uw retour zending heeft geplaatst.

We hebben u te hulp geschoten en samen gekeken waar uw retour zich bevindt, we hebben ons uiterst best gedaan om uw retour te vinden en gelukkig is dat ook gelukt en bent u netjes terug betaald.

Met vriendelijke groet,

Team Lingery By Me.


Joy
10/10

Goede kwaliteit! Je krijgt waarvoor je betaald.
1 artikel was niet op voorraad daar ben ik gelijk netjes over gemaild. Het personeel is super vriendelijk en staat je netjes te woord! Nog een...

Reactie lingerybyme:

Hi,

Super bedankt voor uw feedback, we zien uw volgende bestelling graag tegemoet.


Met vriendelijke groet,


Team Lingery By Me.


Sikira
9/10

Goeie service

Reactie lingerybyme:

Hi,

Super bedankt voor uw feedback, we zien uw volgende bestelling graag tegemoet.


Met vriendelijke groet,


Team Lingery By Me.


Anoniem
10/10

Ik ben heel erg tevree, je krijgt waar voor je geld. 1 artikel van de 6 was niet op voorraad ik ben er netjes gelijk over gebeld.

Reactie lingerybyme:

Hi,

Super bedankt voor uw feedback, we zien uw volgende bestelling graag tegemoet.


Met vriendelijke groet,


Team Lingery By Me.


Anoniem
10/10

Ik ben heel erg tevreden, een terug kerende klant hier hoor.

Reactie lingerybyme:

Hi,

Super bedankt voor uw feedback, we zien uw volgende bestelling graag tegemoet.


Met vriendelijke groet,


Team Lingery By Me.