Marissa

Super leuk. Claudia was super gezellig en vertelde alles heel goed. Zeker aan te raden

Vorige maand een super gezellige party gehad met een leuke spontane consulente. Wat een prachtige collectie voor een leuke prijs. Zeker voor herhaling vatbaar. ;-)

Heel erg leuk en gezellig

Iris

Heel leuk en gezellig, alleen sommige dingen waren niet aanwezig om evt te passen, ook gingen we snel door de kleding heen wat ook wel wat jammer was.

Gezellige avond met mooie en betaalbare producten! Keer wat anders dan de toys en zeker een aanrader!

Shannon

Het was echt super gezellig! Claudia deed het hartstikke leuk. In begin vertelde ze wat en liet zij dingen zien! Daarna kon je passen wat altijd handig is. Zo kan je zien of het je staat of de maat... Het was echt super gezellig! Claudia deed het hartstikke leuk. In begin vertelde ze wat en liet zij dingen zien! Daarna kon je passen wat altijd handig is. Zo kan je zien of het je staat of de maat goed is.
Claudia had een hele leuke opmaak! De tafel was leuk opgemaakt met allemaal accessoires. Ik raad het zeker aan om gezellig met een groepje meiden dit te doen!!

Super leuke avond gehad! Claudia vertelde alles super leuk en je kon alles terplaatse passen wat super fijn is! Ik raad het zeker aan om met een groep vriendinnen te doen!

Marianne van tongeren

Heel gezellig