Lingerie-4-men.com

Lingerie-4-men.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lingerie-4-men.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company739
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lingerie-4-men.com met 9.4/10. Gebaseerd op 739 ervaringen.
Bestelde producten naar wens
Verpakking naar wens

Prima (7/10)
Score voor Lingerie-4-men.com:3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Zeer tevreden ondanks problemen met de levering. maar een correcte rechtzetting.

Ed Marechal
Ed Marechal

Snelheid en de persoonlijke kaart vond ik erg leuk!

N.v.t.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Was voorde eerste keer en reuzegoed bevallen. zal zeker nog een keer bestellen!.

Goed (8/10)

Service is goed, maar is bij de concurrent ook zo.

Website is niet altijd even consequent. Via zoekmethode A vind je een bepaald broekje niet, en via zoekmethode B dan weer wel. Je moet de juiste methode even uitvogelen.
Ik persoonlijk vind de zwembroeken stevig aan de prijs.
Tevens misschien eens nadenken over kwantumkortingen: Een aantrekkelijke deal maken als er een stuk of vijf broekjes besteld worden.
De eigenaar is naar eigen zeggen maatschappelijk betrokken bij het personeel van de textielfabrieken. Een initiatief om een gedeelte van de opbrengst direct naar het personeel terug te laten vloeien zou pas echt betrokkenheid tonen.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ervaring met het bedrijf is goed..
ik had enige twijfel bij zuidamerikaanse producten..
twijfel is weg. .
ik sta versteld van het draagcomfort, dat met de in duitsland gemaakte merken kan wedijveren..
gewoon eigen look en feel..

Uitstekend (10/10)

Persoonlijke noot en slimme verpakking, waardoor het gewoon in de brievenbus kan en niet een moeilijk pakketje.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Een goede en persoonlijke afhandeling. goede prijs kwaliteit verhouding.

Score voor Lingerie-4-men.com:4.5/5

Goed.

Jac
Jac
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede ervaring en snelle en goede service.

Peka
Peka

Een van de slips was verstuurd in een grotere maat, maar dit klopte wel precies met de pasvorm. Toeval of kennis...? In elk geval kwam het precies goed uit.
Leuke persoonlijke notitie op de zending.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Snelle afhandeling en verzending. top!.

Uitstekend (10/10)

Heel goede kwaliteit van de produkten

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima site en bestellingen worden correct afgehandeld.

Gewoon goed

Goed.

Duidelijke website.
Snelle en duidelijke reactie op vragen.

Wellicht kan de Facebook-pagina dan wel de webshop van L4M informatie verschaffen, door middel van links of blogs, m.b.t. ondergoed voor mannen. Hierbij denk ik aan comfort, does & dont’s als mode artikel, opinies over mannen-ondergoed door mannen, vrouwen etc.. Momenteel vond ik met namen reklame, wat logisch is, en wat informatie over Maatschappelijk bewust ondernemen, wat ik zeer waardeer.
Verder wil ik aangeven dat ik het waardeer dat website het onderwerp "lingerie voor mannen" alles een normaal modeproduct presenteert i.p.v. de presentatie als sex-artikel welke ik vaak tegenkwam.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Nadat ik een bestelling had geplaatst voor een verkeerde maat (mijn schuld) had ik geen problemen de inruilvoorwaarden op de website te vinden. toen ik vervolgens een verzoek om de producten in te ruilen had gemaild heb ik alles retour kunnen sturen en heeft l4m zonder problemen de nieuwe producten verstuurd.

Bedrijfsinformatie

Exclusieve merken, be original! Dat is onze slogan die precies past in waar wij voor staan. Wij trekken de wijde wereld in op zoek naar de mooiste heren ondergoed merken. Onze merken zijn exclusief, sensueel en van hoogwaardige kwaliteit. Wij zijn een webshop met een hoog service niveau en een persoonlijke benadering. Welkom!
Adres
Hellingweg 98M